انتقال دغدغه های آبی هرمزگان به مسئولان منابع آب ایران

۱۳۹۴/۰۲/۱۳ - ۰۷:۲۸:۳۵
کد خبر: ۲۸۱۸۹۷
انتقال دغدغه های آبی هرمزگان به مسئولان منابع آب ایران
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان در جلسه مدیریت بحران آب شرب بندرعباس که به ریاست محمودی، قائم مقام وزیر نیرو، تشکیل شد ضمن ارائه گزارش شکستگی های اخیر خط انتقال آبرسانی میناب- بندرعباس اظهار داشت: با توجه به قدمت و پوسیدگی های بالای خط لوله میناب- بندرعباس مشکلات زیادی در تامین آب شرب شهر داریم و احتمال شکستگی این خط کماکان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، محمدباقر حیدری گفت: برای جلوگیری از خسارت های بعدی این خط، ضرورت دارد عملیات جایگزینی خط جدید هر چه سریعتر شروع شود و انتقال آب از خط شماره یک را تا حد زیادی بایستی کاهش دهیم.

وی افزود: دریافت به موقع اعتبارات می تواند تسریع درعملیات اجرایی طرح اضطراری آب شرب شهرهای بندرعباس وخمیر را به همراه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان گفت: به دلیل افت شدید آب های زیرزمینی و نشست زمین در دشت های استان درصورت عدم همراهی کشاورزان محترم منطقه، خسارت جبران ناپذیری به زیرساخت های استان وارد می گردد.

محمدباقر حیدری در پایان پس از برشمردن مشکلات متعدد منابع آب هرمزگان، خواهان حمایت و توجه ویژه مسئولان به رفع مشکلات خشکسالی و کم آبی در استان شد.

نظر شما