بازدید معاون وزیر بهداشت از بیمارستان های استان البرز

۱۳۹۴/۰۲/۱۳ - ۰۸:۳۱:۱۲
کد خبر: ۲۸۱۹۰۲
بازدید معاون وزیر بهداشت از بیمارستان های استان البرز
دکتر صدرالسادات با حضور در بیمارستان های حضرت علی (ع) ، شهید باهنر ، کمالی ، شهید مدنی ، شهید رجایی و کوثراز بخش های مختلف دیدن و از نزدیک در جریان امکانات و کمبود های فضاهای درمانی موجود قرار گرفتند.

صدرالسادات، معاون توسعه، مدیریت و منابع وزارت بهداشت به اتفاق هیات همراه و هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی البرز  از شش بیمارستان دیدن کردند.

 به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی البرز، صدرالسادات با حضور در بیمارستان های حضرت علی (ع)، شهید باهنر، کمالی، شهید مدنی، شهید رجایی و کوثر از بخش های مختلف دیدن و از نزدیک در جریان امکانات و کمبودهای فضاهای درمانی موجود قرار گرفتند.

معاون توسعه، مدیریت منابع وزارت بهداشت در اولین بازدید خود از پروژه در حال ساخت بیمارستان شهید باهنر به متراژ 7 هزار متر مربع در دو بلوک 6 و 7 طبقه ای با ظرفیت 200 تختخواب  ویژه اطفال و زنان که بزرگترین مرکز تخصصی اطفال و زنان در کرج خواهد شد دیدن کرد.

همچنین صدرالسادات از فضای درمانی 8هزار و 700 متر مربع در قالب 6 طبقه با 200 تختخواب و 28 اتاق مخصوص زایمان تا پایان سال جاری در بیمارستان کمالی به بهره برداری می رسد دیدن کرد.

در ادامه معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه از پروژه 3هزار و 200 متری در حال ساخت بیمارستان شهید مدنی و همچنین پروژه  7 هزار متری بیمارستان شهید رجایی با 5 طبقه و 150 تختخواب در بخش های قلب و عروق، تصویربرداری، اورژانس، آی سی یو ، داخلی که تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید بازدید کرد.

و در پایان وی از بیمارستان 120 تختخوابی کوثر که شش هزار متر فضا با قابلیت درمانی در دل خود دارد بازدید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز