کشف ۲۸ کیلوگرم تریاک در همدان

۱۳۹۴/۰۲/۱۳ - ۰۹:۴۳:۱۷
کد خبر: ۲۸۱۹۴۰
کشف ۲۸ کیلوگرم تریاک در همدان
سردار سرتیپ دوم حاجی محمد مهدیان نسب گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر این استان موفق به کشف یک محموله 28 کیلوگرمی مواد مخدر تریاک شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ فرمانده انتظامی استان همدان با اعلام این مطلب افزود: به دنبال دریافت خبری مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر از استان های مرکزی به سمت همدان موضوع روز شنبه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و عملیاتی خودرو حامل مواد مخدر شناسایی شد و ماموران مبارزه با مواد مخدر این خودرو را در ورودی شهر همدان متوقف کردند.

وی اظهار کرد: در بازرسی از از خودرو حامل مواد افیونی 28 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد و در این زمینه یک خودرو توقیف و دو قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: 50 نقطه آلوده به مواد مخدر سال گذشته در این استان شناسایی شد که 21 مورد از این تعداد در شهرستان همدان و مابقی در سایر شهرستان ها قرار دارد.

مهدیان نسب افزود: به این منظور چندین طرح موضوعی و تخصصی برای برخورد با سوداگران مرگ انجام شد و امسال نیز با استمرار اجرای این طرح ها در فروردین ماه موفق به کشف 180 کیلو و 421 گرم مواد مخدر شدیم.

وی از افزایش 63 درصدی کشفیات مواد مخدر در فروردین امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: بیش از یک هزار نفر در این ماه دستگیر و به مراکز ماده 15 و 16 این استان معرفی شدند.

پنج تن مواد مخدر سال 93 در همدان کشف شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز