با حضور مسئولان استان صورت گرفت:

تجلیل از خدمات ۵۰ ساله آیت اله باریک بین

۱۳۹۴/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۳:۲۹
کد خبر: ۲۸۱۹۴۸
تجلیل از خدمات ۵۰ ساله آیت اله باریک بین
مراسم تجلیل از خدمات علمی، فرهنگی و تبلیغی آیت الله هادی باریک بین نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه سابق قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛ آئین تجلیل و تکریم از خدمات علمی، فرهنگی و تبلیغی آیت الله هادی باریک بین، نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه سابق قزوین، با حضور حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، امام جمعه قزوین، برگزار شد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین و با حضور جمعی از ائمه جمعه و جماعات، مدیران، روحانیون و ملبغین استان برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی با اشاره به فرمایش امام علی(ع) در نهج البلاغه خطاب به کمیل بن زیاد عنوان کرد: مطابق این حدیث، مردم شامل سه دسته عالم ربانی، افرادی که دلشان برای علوم ربانی می‌تپد و افرادی تبعیت کننده می‌باشند و عالمان ربانی افرادی هستند که همه وجود و هستی آنان متوجه پروردگار بوده و ترس و اندوهی در وجود آنها یافت نمی شود.

وی با اشاره به شخصیت آیت الله باریک بین گفت: وجود آیت الله باریک بین در قزوین باعث برکات زیادی برای استان است و امیدواریم که سایه ایشان همیشه بر سر مردم استان مستدام باشد.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: آیت الله باریک بین خدمات زیادی را برای روحانیون و حوزه های علمیه استان انجام داده اند که باید قدردان این زحمات ارزشمند علمی و فرهنگی بود.

حجت الاسلام علی نعمت الهی مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین نیز در ادامه این مراسم گفت: آیت الله باریک بین با بیش از 50 سال خدمت، نقش ارزنده ای در شکل گیری انقلاب داشتند و از مبارزان با سابقه قزوین به شمار می روند.

وی افزود: ایشان بعد از پیروزی انقلاب، به عنوان سربازی فداکار در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و تبلیغی خدمات فراوانی به حوزه های علمیه استان قزوین انجام داده اند و همه ما باید شکرگزار این چنین عالمی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز