مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

ورزش را باید با همراهی مردم اداره کرد

۱۳۹۴/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۴:۵۵
کد خبر: ۲۸۲۰۸۳
ورزش را باید با همراهی مردم اداره کرد
مشهدی آقایی: همراهی خوب مردم و فعالان بخش خصوصی در برگزاری مسابقات طناب کشی، نشان داد باید مردم را بیش از گذشته وارد ورزش کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد مشهدی آقایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، در گفتگوی اختصاصی با برنا، اظهار داشت: همراهی خوب مردم و فعالان بخش خصوصی در برگزاری مسابقات طناب کشی یادواره شهدای اقبالیه، نشان داد می توان ورزش را با مردم اداره کرد و بایستی بیش از گذشته از توانمندی های بخش خصوصی در ورزش بهره برد.

وی افزود: این مسابقات با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه های اجرایی، اداره ورزش و جوانان اقبالیه، شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر و فعالان بخش خصوصی برگزار شد و خوشبختانه استقبال بی نظیری نیز از این رویداد از سوی مردم و ورزشکاران صورت گرفت.

مشهدی آقایی22

این مقام مسئول تصریح کرد: توجه به ورزش های بومی و محلی یکی از رویکردهای اصلی اداره کل ورزش و جوانان است و ما معتقدیم یکی از راه های همگانی کردن ورزش، توسعه ورزش های بومی محلی از قبیل طناب کشی است.

مشهدی آقایی در ادامه به حضور و فعالیت حامیان مالی و بخش خصوصی در ورزش اشاره ای داشت و گفت:‌ یکی از نکات قابل توجه مسابقات طناب کشی، حضور فعال حامیان مالی ورزش بود که به سهم خود توانستند باری را از دوش ورزش بردارند و مدیران را در راه تحقق شعار ورزش همگانی یاری کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین همچنین به رویکرد این اداره کل در زمینه توجه به ورزش های بومی و محلی و تاریخی کشور اشاره کرد و گفت:  در ابتدای سال جدید با تعاملی که بین اداره کل ورزش و جوانان و میراث فرهنگی استان قزوین به وجود آمد، جام نوروزی چوگان در قزوین برپا شد و امروز ثمرات آن را می توان در پیگیری های مستمر علاقمندان به این رشته در سطح استان مشاهده کرد.

حسین یکتایی رییس اداره ورزش و جوانان شهر اقبالیه نیز در گفتگویی که با برنا داشت، گفت: مسابقات طناب کشی یادواره شهدای اقبالیه با هدف کمک به توسعه ورزش همگانی برگزار شد و برهمین اساس اداره ورزش و جوانان اقبالیه تصمیم دارد در طی سال نیز برگزاری برنامه هایی همچون مسابقات طناب کشی را در دستور کار خود قرار دهد.

یکتایی افزود: ورزش می تواند عاملی اثرگذار در بهبود سلامتی و تندرستی جامعه ایفا کند و باید برای توسعه این مقوله مهم اجتماعی تلاش دوچندانی از سوی دستگاه های اجرایی صورت بگیرد.

مشهدی آقایی 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز