سردار دولتی:

معلمان ندای فطرت را به گوش همه می‌رسانند

۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۰۸:۲۷:۲۱
کد خبر: ۲۸۲۱۶۲
معلمان ندای فطرت را به گوش همه می‌رسانند
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: معلمان و مربیان، ایمان، عشق ،خودباوری، حکمت و بینش را بر لوح جان و ضمیرهای پاک فرزندان این آب و خاک حک می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، سردار علی دولتی، فرمانده انتظامی استان ایلام، گفت: معلمان و مربیان، ایمان، عشق ،خودباوری، حکمت و بینش را بر لوح جان و ضمیرهای پاک فرزندان این آب و خاک حک می‌کنند و ندای فطرت را به گوش همه می‌رسانند.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: معلمان کسانی هستندکه سیاهی جهل را از دل‌ها می‌زدایند و زلال دانایی را در روان بشر جاری می‌سازند و دست توانایی دارند که چشم‌انداز آینده ما را ترسیم می‌کنند.

سردار دولتی تصریح کرد: دغدغه فرهیختگان عرصه تعلیم و تربیت همیشه این است که حیات بشر بر مدار ارزش‌ها و کرامت انسانی بچرخد و هیچ‌ بیگانه‌ای را مجال تجاوز به فرهنگ ارزشی دین و میهن فراهم نیاید.

وی گفت: در این میان  بزرگانی همچون استاد شهید مرتضی مطهری با خیل عظیم این فرهیختگان و مربیان و معلمان در مسیرتعلیم و تربیت همراه شدند که نامشان  همواره بر تارک زمان می‌درخشد.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: با فرا رسیدن هفته معلم و سالروز شهادت این اسوه علم و ادب، نیروی انتظامی استان فرصت را مغتنم می‌شمارد و موضوع سپاس خود را نسبت به مقام شامخ معلم ابراز داشته و همت و تلاش والای آنان را برای پرورش نسلی آگاه، توانمند و با مسئولیت در جهت تحقق جامعه‌ای امن و سرشار از رفاه را می‌ستاید و به مقام و جایگاه رفیع آنان ارج می‌نهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز