جشن تلاشگران در رودان برگزار شد

۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۰۸:۳۴:۴۸
کد خبر: ۲۸۲۱۶۷
جشن تلاشگران در رودان برگزار شد
با هدف تقدیر از دانش آموزان برگزیده و معلمان تلاشگر دوره ابتدایی مراسم تقدیر و تشکر از 25 دانش آموز و 80 معلم تلاشگر در سالن پیامبر اعظم رودان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، در این مراسم 19 دانش آموز برگزیده جشنواره جابرابن حیان به همراه معلمین راهنمای آنان و 6 دانش آموز برتر مسابقه گلایدر، 6 تیم برتر جشنواره الگوهای برتر تدریس درس پژوهی، مدیران تمامی مدارسی که در جشنواره جابرابن حیان شرکت داشتند و مدیرانی که در جذب بازماندگان از تحصیل مشارکت داشتند توسط مدیر آموزش و پرورش رودان مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

موسی خادمی در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های دانش آموزان و معلمان برتر گفت: دوره ابتدایی مهمترین مقطع تحصیلی برای دانش آموزان است چرا که شالوده شخصیت و اعتماد به نفس و قدرت تفکر فراگیران در این دوره شکل میگیرد.

مدیر آموزش و پرورش رودان موفقیت دانش آموزان در سایر مقاطع تحصیلی را نتیجه همت والای معلمان در دوره ابتدایی دانست.

معصومه نجفی پور معاون آموزش ابتدایی در این مراسم ضمن قدردانی از حضور معلمان و دانش آموزان در اجرای طرح های دوره ابتدایی ،جشنواره جابرابن حیان را یکی از پروژه های مهمی دانست که به دانش آموزان فرصت خوب اندیشیدن و تحقیق و تفکر در موضوعات علمی را در دانش آموزان بوجود می آورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز