برگزاری مراسم گرامیداشت ولادت مولی‌الموحدین (ع) و روز پدر در ثبت احوال هرمزگان

۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۰۸:۵۰:۳۱
کد خبر: ۲۸۲۱۷۶
برگزاری مراسم گرامیداشت ولادت مولی‌الموحدین (ع) و روز پدر در ثبت احوال هرمزگان
اداره کل ثبت احوال هرمزگان، طی مراسمی، سالروز ولادت امام علی (ع) و روز پدر را با حضور کارکنان این مجموعه و اجرای برنامه‌های شاد و مفرح گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، این اداره کل که همواره توجه ویژه‌ای به برگزاری مراسم مخلتف دینی و مذهبی با رویکردی فرهنگی دارد، امروز نیز با دعوت از کارکنان شاغل در این اداره کل و اداره ثبت احوال شهرستان بندرعباس اقدام به برگزاری مراسم گرامیداشت روز پدر و سالروز ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) در سالن اجتماعات و مرکزی اداره کل ثبت احوال هرمزگان نمود.

این مراسم که همانند مراسم مرسوم این اداره کل همزمان با دیگر سازمان‌ها و نهادها برگزار شد، شامل چندین بخش مخلتف بود که از این میان می‌توان به برگزاری مسابقه آشپزی در بین کارکنان اداره ثبت احوال، اجرای آیتم‌های هنری مخلتف از جمله اجرای ترانه هایی در مدح آن امام بزرگوار و همچنین پدران و چندین بخش دیگر اشاره کرد.

در بخش مسابقه آشپزی غذاهای سنتی و محلی سالم که با استقبال چشمگیر کارکنان روبرو شد، داوری آن توسط مدیر کل و معاونان صورت گرفت که پس از تست، نفرات برگزیده معرفی به دو نفر اول هر کدام مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال و به دو نفر دوم نیز هر کدام یک میلیون ریال اهدا شد.

نظر شما