مقابله با محصولات فرهنگی غیر مجاز در اولویت است

۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۰۹:۳۶:۰۵
کد خبر: ۲۸۲۲۱۴
مقابله با محصولات فرهنگی غیر مجاز در اولویت است
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک در اولین جلسه ستاد صیانت از آثار فرهنگی گفت: مقابله با محصولات فرهنگی غیر مجاز در اولویت قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، کاظم قاسم زاده ضمن تشریح و تبیین بخشنامه حمایت و صیانت از آثار فرهنگی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکیل ستاد حمایت وصیانت از آثار فرهنگی و هنری و نیز ستاد مبارزه با محصولات فرهنگی غیرمجاز، اقدامات اجرایی متعددی را در راستای سالم سازی فضای فرهنگی و هنری جامعه در دستور کار خود قرار داده است.

وی مبارزه و نظارت بر آثاری که بصورت غیر مجاز تولید یا عرضه میشود را از وظایف اینستاد دانست و عنوان کرد: تمام محصولات باید هولوگرام داشتهباشند و یکی از وظایف اصلی ما، شناسه دار کردن آثار فرهنگی و هنری است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک بیان داشت: ارتقای فرهنگعمومی جامعه در حوزه حقوق صاحبان آثار فرهنگی هنری، همکاری با پلیس ودستگاه های قضایی با هدف کشف، ضبط و معدوم کردن آثار غیر مجاز نیز از دیگروظایف این ستاد می باشد.

در ادامه جلسه هریک از اعضای ستاد دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را در اینخصوص بیان و کمیته ای به منظور بازرسی و بازدید از مراکز توزیع آثارفرهنگی هنری تشکیل شد..

نظر شما