مدیران مدارس دانش آموزان را با سیره شهدا آشنا کنند

۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۲:۴۶
کد خبر: ۲۸۲۲۴۳
مدیران مدارس دانش آموزان را با سیره شهدا آشنا کنند
مدیران مدارس با ایجاد امکان بازدید دانش‌آموزان از آن سبب آشنایی این قشر با دفاع مقدس شوند، این نیز مجموعه نیز آمادگی پذیرش کاروان‌های دانش‌آموزی استان را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، خلیل الهی‌تبار، مدیر باغ‌موزه دفاع مقدس استان همدان در جمع خبرنگاران گفت: باغ‌موزه دفاع مقدس همدان یک مرکز ارزشمند فرهنگی در استان است و مدیران مدارس با ایجاد امکان بازدید دانش‌آموزان از آن سبب آشنایی این قشر با دفاع مقدس شوند، این نیز مجموعه نیز آمادگی پذیرش کاروان‌های دانش‌آموزی استان را دارد.

وی افزود: معلمان با از خودگذشتگی و ایثار درس مجاهدت را به فرزندان این مرز و بوم آموختند،  بسیاری از فرماندهان دفاع مقدس از اقشار فرهنگی و معلم بودند و در استان همدان نیز شهدای گرانقدری همچون شهید تقی بهمنی، شهید محمدرضا فراهانی، شهید علیرضا حاجی بابایی و شهید محمد طالبیان با قلم علم و ایمان و رشادت در مقاطع مختلف جنگ تحمیلی کار فرماندهی و مدیریت را عهده‌دار بودند.

الهی‌تبار بیان کرد: امروز وظیفه همه ماست که در فرصت‌های مختلف یاد و نام این شهدای والامقام را که به حتم در صحنه‌های حق علیه باطل مدرس دلیرمردی و ایثار بودند را گرامی بداریم و به هر نحو از مقام شامخ و ارزشمند این عزیزان تجلیل کنیم.

مدیر باغ موزه دفاع مقدس استان همدان اظهار کرد: در کنار مجاهدت در صحنه‌های رزم، حضور معلمین جهت شکل‌گیری و تدریس در مجتمع‌های آموزشی رزمندگان جهت ارتقاء سطح تحصیلی دانش‌آموزان رزمنده بسیار پررنگ بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز