نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس:

تحقق شعار سال مقام معظم رهبری در توسعه لرستان بسیار موثر است

۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۱۲:۵۱:۰۱
کد خبر: ۲۸۲۳۳۲
تحقق شعار سال مقام معظم رهبری در توسعه لرستان بسیار موثر است
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: امیدواریم با همدلی و همزبانی بتوانیم شاهد رشد و توسعه استان لرستان باشیم و چهره استان را از حالت موجود خارج کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از خرم‌آباد، ایرج عبدی  امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ولادت امام علی (ع) و همچنین فرارسیدن هفته معلم اظهار کرد: به عقیده بسیاری از مدیران و مسئولان راه‌آهن، فرودگاه و جاده مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه هر کشور به شمار می‌روند، اما به عقیده من مهم‌ترین زیرساخت هر کشور را نیروی انسانی تشکیل می‌دهد که این زیرساخت توسط آموزش و پرورش ایجاد می‌شود.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: برخلاف خیلی‌ها که راه‌آهن، فرودگاه و جاده‌ها را مهم‌ترین زیرساخت می‌دانند، به عقیده من نیروی انسانی مهم‌ترین زیرساخت هر کشور محسوب می‌شود.

عبدی گفت: کار معلمان مانند کار پدر و مادر است و دارای اجر بسیاری است و به‌راحتی نمی‌توانیم حق آنها را برآورده کنیم و ما باید همواره احترام معلمان عزیز را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما در مجلس بر این است که راه مناسب را برای بهبود وضعیت معیشت فرهنگیان فراهم کنیم و در این زمینه از دولت حمایت به‌عمل می‌آوریم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: برای معوقات فرهنگیان یک‌هزار و 700 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که امیدواریم با این اقدام بتوانیم به‌نحوی جوابگوی زحمات آنها باشیم.

وی در ادامه یادآور شد: امیدواریم با همدلی و همزبانی بتوانیم شاهد رشد و توسعه استان لرستان باشیم و چهره استان را از حالت موجود خارج کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز