رئیس موسسه بوستان کتاب خبر داد

رونمایی از شرح اسفار علامه حسن زاده آملی در نمایشگاه کتاب تهران

۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۱۴:۰۷:۲۱
کد خبر: ۲۸۲۳۶۰
رونمایی از شرح اسفار علامه حسن زاده آملی در نمایشگاه کتاب تهران
رئیس موسسه بوستان کتاب وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی گفت: مجموعه 7 جلدی شرح اسفار علامه حسن زاده آملی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم و به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل اسماعیلی اظهار داشت: در این مراسم که با سخنرانی یکی از شخصیت های مطرح کشوری همراه است، اساتید برجسته حوزه و دانشگاه نیز حضور خواهند داشت و زمان و مکان دقیق مراسم رونمایی نیز متعاقباً از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.

وی همچنین در خصوص نحوه حضور بوستان کتاب در نمایشگاه کتاب گفت: این موسسه باسابقه طولانی در زمینه نشر امسال نیز با حدود 400 عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب شرکت می کند که از این تعداد حدود 100 عنوان کتاب چاپ اول می باشد.

رئیس موسسه بوستان کتاب اضافه کرد: این تعداد آثار در 16 موضوع اصلی منتشر شده اما در مجموع بیشترین موضوعات درباره سیره اهل بیت(ع) و موضوعات اخلاقی است که اتفاقاً در همه نمایشگاه ها مورد استقبال بسیار خوب مخاطبان کتاب قرار گرفته و می گیرد.

وی با اشاره به حضور این موسسه انتشاراتی با تعداد 3 غرفه در نمایشگاه امسال ابراز داشت: یک غرفه عمومی در بخش عمومی نمایشگاه خواهیم داشت و دو  غرفه اختصاصی نیز در بخش کودک و نوجوان و نیز بخش کتب دانشگاهی دایر خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی گفت: حدود 20 عنوان کتاب چاپ اول در حوزه کودک و نوجوان در نمایشگاه امسال از سوی بوستان کتاب به مردم و خانواده ها ارایه و عرضه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز