فرماندار جدید طالقان معرفی شد

۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۲۰:۵۶:۴۲
کد خبر: ۲۸۲۴۳۴
فرماندار جدید طالقان معرفی شد
بزرگترین نیاز امروز همین همدلی وهمزبانی است و امیدواریم با حضور فرماندار جدید شعار امسال بیش از پیش در این شهرستان محقق شود.

در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از مسئولان، مصطفی علی آبادی فراهانی به عنوان فرماندار جدید شهرستان طالقان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، در این مراسم که حجت الله ملاصالحی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، حجت الاسلام والمسلمین حسینی، امام جمعه طالقان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اعضای شوراهای اسلامی شهر حضور داشتند، از زحمات کورش لهراسبی تقدیر و با حکم وزیر کشور، مصطفی علی آبادی فراهانی به عنوان فرماندار جدید شهرستان طالقان معرفی شد.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار البرز در این آئین با اشاره به نامگذاری سال 94 توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» گفت: بزرگترین نیاز امروز همین همدلی وهمزبانی است و امیدواریم با حضور فرماندار جدید شعار امسال بیش از پیش در این شهرستان محقق شود.

ملاصالحی اتمام دو پروژه گازرسانی، تکمیل راه اصلی طالقان- هشتگرد، استقرار کامل ادارات شهرستانی، رسیدگی به اشتغال جوانان و تدوین طرح جامع گردشگری طالقان را از اولویت های دولت یازدهم در این شهرستان عنوان کرد.

گفتنی است مصطفی علی آبادی فراهانی از اواخر سال 75 تا اوایل سال 79 بخشدار طالقان بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز