با حکم استاندار هرمزگان؛

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان منصوب شد

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۰۷:۴۰:۳۸
کد خبر: ۲۸۲۴۴۸
رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان منصوب شد
بهروز اکرمی با حکم استاندار هرمزگان به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، جاسم جادری، استاندار هرمزگان، با صدور حکمی رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را منصوب کرد.

بر این اساس بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان منصوب شده که در متن حکم وی آمده است:

با عنایت به عزم و اراده و تاکیدات دولت تدبیر و امید در برگزاری هرچه باشکوهتر و قانون مدار انتخابات و به استناد ماده 25 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 9 قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب می نمایم.

فراهم سازی همه تمهیدات لازم و ضروری برای برگزاری انتخاباتی در شأن و تراز ملت بزرگ و رشید ایران، انتخاباتی که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس برابر مر قانون و در فضای امن و توأم با نشاط و آرامش کاملاً رعایت گردد، وظیفه و ماموریت خطیر جنابعالی است که انتظار دارد با هماهنگی اینجانب و با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات استان و با تلاش و کوشش نسبت به آن اهتمام نمائید.

برای تحقق این مهم نسبت به تشکیل و راه اندازی ستادی با حضور کلیه اعضاء امری ضروری و مورد تاکید است. بدیهی است کلیه معاونین، مدیران و روسای سازمان های وابسته، فرمانداری ها و بخشداری ها نهایت همکاری را با جنابعالی بعمل خواهند آورد. ضمن آنکه کلیه دستگاه های اجرایی نیز براساس ماده 11 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 77 آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری حمایت و همکاری لازم را مبذول خواهند داشت.

امید است در پرتو عنایت حق تعالی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید، انتخاباتی باشکوه و قانونی با مشارکت حداکثری ملت انقلابی و مومن و تقویت هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار گردد.

نظر شما