در دیدار اعضای شورای هماهنگی با مدیرکل تعاون و کار هرمزگان:

همدلی و تعامل اعضای شورای هماهنگی هرمزگان مثال زدنی است

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۰۸:۴۱:۳۲
کد خبر: ۲۸۲۴۷۳
همدلی و تعامل اعضای شورای هماهنگی هرمزگان مثال زدنی است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با همدلی و تعامل مثال زدنی به ارائه خدمت می پردازند، گفت: همدلی و تعامل بین این اعضاء در استان مثال زدنی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان؛ سلیمی در دیدار مدیران شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان با وی که به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) صورت گرفت، تعاملات بین اعضای شورای هماهنگی استان را مثبت ارزیابی و اضافه کرد: همفکری و همیاری علاوه بر تسریع در کارها، می تواند اعضاء را در رسیدن به اهداف و خدمت به جامعه هدف نزدیک تر کند.

وی بر صمیمیت و تقویت حس مشارکت در بین مجموعه که منجر به هم افزایی می‌شود، تاکید کرد و بیان داشت: هم افزایی و استفاده از تجربیات و نظرات یکدیگر در راستای اصلاح و بهبود کار‌ها موثر و کاربردی می‌باشد و در این اداره کل نیز کارکنان علاوه بر صمیمیت با تعهد و مسئولیت وظایف خود را انجام می دهند.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان اضافه کرد: کاری که با حسن نیت و صداقت انجام شود، مردم خود نتیجه آن کار را می بینند و در مورد آن قضاوت می کنند و درست انجام دادن مسوولیت نیاز به تبلیغ ندارد.

به گفته ی وی، در دیدار استاندار هرمزگان با دکتر ربیعی وزیر محترم تعاون، کار ورفاه اجتماعی، استاندار با تقدیر از تلاش های مجموعه این وزارتخانه در استان، از خانواده بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هرمزگان بعنوان بازویی توانمند نام برده که در کنار ملت و دولت بوده و همواره فعالیتهای مثبتی داشته است.

در این دیدار مدیران دستگاههای عضو شورای هماهنگی با اهدای لوح از تلاشهای "مهندس سلیمی" رییس شواری هماهنگی مدیران دستگاههای تابع وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی در استان هرمزگان تقدیر کردند.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز