رئیس اداره ارشاد اسلامی خبر داد:

برپایی نمایشگاه کتاب در نهاوند

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۰۹:۵۳:۳۱
کد خبر: ۲۸۲۵۱۳
برپایی نمایشگاه کتاب در نهاوند
محمود مصباح از برپایی نمایشگاه کتاب در این شهرستان خبر داد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند با تاکید بر لزوم ارتقای فرهنگ مطالعه در جامعه اظهار کرد:‌ فرهنگ‌سازی در زمینه کتاب و کتاب‌خوانی مستلزم همکاری همه نهادها و سازمان‌هاست.

وی افزود: در این راستا و به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم، نمایشگاهی با بیش از 4 هزار عنوان در قالب 15 هزار جلد کتاب برپا شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند خاطرنشان کرد: کتاب‌های ارائه شده در این نمایشگاه شامل موضوع تاریخی، فرهنگی، علمی، دینی، فلسفی، پزشکی و... است.

وی با بیان اینکه در بخش دیگری از این نمایشگاه بیش از 4 هزار نرم‌افزار در 500 عنوان به نمایش درآمده است، اظهار کرد: این نمایشگاه از 14 اردیبهشت ماه به مدت 20 روز پذیرای بازدید علاقمندان خواهد بود.

مصباح ترویج و اشاعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه و دسترسی عموم مردم به تازه‌های نشر را از اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد.

وی با بیان اینکه کتاب‌های این نمایشگاه با 50 درصد تخفیف عرضه می‌‌شود، افزود: تلاش کرده‌ایم مجموعه‌ای از تازه‌های نشر در این نمایشگاه برای علاقمندان به نمایش گذاشته شود.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت 9 تا 13 و 14 تا 21 به محل برپایی نمایشگاه واقع در بلوار شهید بهشتی، مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند مراجعه کنند.

نظر شما