مهین علی‌بخشی رئیس هیات اسکیت استان مرکزی شد

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۲:۱۷
کد خبر: ۲۸۲۵۳۲
مهین علی‌بخشی رئیس هیات اسکیت استان مرکزی شد
مجمع انتخابی رئیس هیئت اسکیت استان مرکزی با حضور سعید ملکی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ، فریبا محمدیان رئیس فدراسیون، و اعضای مجمع برگزار و در پایان مهین علی‌بخشی با کسب 9 رای ریاست این هیئت را به مدت چهار سال بر عهده گرفت.

به گزارش برنا از استان مرکزی؛ مجمع انتخابی هیئات اسکیت استان مرکزی با حضور سعید ملکی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، فریبا محمدیان، رئیس فدراسیون اسکیت و اعضای مجمع برگزار و در پایان مهین علی‌بخشی با کسب 9 رای ریاست این هیات را به مدت چهار سال بر عهده گرفت

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در این مجمع اظهار داشت: هیات اسکیت استان مرکزی از سابقه بسیار درخشان و خوبی برخوردار بوده و از هیات‌های مطرح کشور به شمار می‌رود.
سعید ملکی افزود: خوشبختانه اسکیت‌بازان این استان در مسابقات برون مرزی، آسیایی و جهانی مقام‌های ارزشمندی کسب کرده و برای ورزش کشور افتخارآفرینی کرده‌اند.
وی با بیان اینکه روند به رو به رشد این رشته در استان باید سرعت بیشتری نسبت به قبل داشته باشد، خاطرنشان ساخت: استفاده از نیروهای جوان، علاقمند و با انگیزه و همچنین برخورداری از حمایت‌های فدراسیون می‌تواند موجبات رشد هر چه بیشتر این رشته را در استان رقم بزند.
مدیرکل ورزش جوانان استان مرکزی بر ضرورت حضور اسکیت بازان استان در مسابقات مختلف کشوری تاکید کرد و بیان داشت: اسکیت جزو رشته‌های مدال‌آور است و انتظار داریم هیات با برقراری تعامل خوب با آموزش و پرورش زمینه شناسایی استعدادهای جدید را در این رشته فراهم سازد.

مهین علی‌بخشی، رئیس جدید هیات اسکیت استان مرکزی، توسعه رشته ورزشی اسکیت در بعد قهرمانی، استعدادیابی از طریق همکاری با کمیته استعدادیابی آکادمی قهرمانی، استفاده از مربیان مجرب، تلاش در راستای کسب عناوین برتر در رویدادهای ملی و بین‌المللی، توجه به آمایش سرزمین و استعدادیابی در شهرستان‌ها، توجه به رشد متوازن رشته اسکیت، راه‌اندازی لیگ استانی در بخش آقایان و بانوان، شرکت لیگ‌های کشور، توسعه این رشته در بعد همگانی از طریق افزایش مراکز اوقات فراغت، راه‌اندازی مدرسه اسکیت به منظور تقویت آموزش پایه و پرورش رشته اسکیت در سنین پائین، برگزاری کارگاه آموزشی و... را از برنامه‌های جدید هیات عنوان کرد.
آمنه احسان‌بخش، بهنود خطیب‌زاده، مهدی رفیعی و مهین علی‌بخشی از نامزدهای این انتخاب بودند که بهنود خطیب‌زاده و مهدی رفیعی انصراف داده و انتخابات بین دو نامزد دیگر برگزار شد که در پایان مهین علی‌بخشی 9 رای و آمنه احسان‌بخش 7 رای این مجمع را از آن خود کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز