شهردار قزوین اعلام کرد:

علاقه ای به حضور در انتخابات مجلس ندارم

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۱۰:۳۰:۱۴
کد خبر: ۲۸۲۵۴۲
علاقه ای به حضور در انتخابات مجلس ندارم
نصرتی: بنده علاقه ای به حضور در انتخابات مجلس ندارم و به مجموعه شهرداری نیز گوشزد کرده ام خود را درگیر مسائل انتخاباتی نکنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مسعود نصرتی، شهردار قزوین، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: 2 انتخابات مهم در سال 94 برگزار خواهد شد و از این منظر به مجموعه شهرداری گوشزد کرده ام خود را درگیر مسائل انتخاباتی نکنند چراکه این موضوع برای شهرداری هزینه خواهد داشت.

شهردار قزوین در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی بر احتمال حضورش در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: بنده علاقه ای به حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ندارم و از طریق رسانه ها اعلام می کنم تمام تمرکزم را روی مسائل مدیریت شهری قرار داده ام.

این مقام مسئول تصریح کرد: به کاندیداهای محترم انتخابات توصیه می کنم برای تحقق اهداف شخصی و حزبی شان، بنا را برای تخریب و انتقاد نسبت به عملکرد شهرداری نگذارند.

نصرتی همچنین در رابطه با ماجرای خیابان انصاری شرقی نیز اظهار داشت: شهرداری در حل موضوعات مختلف قصد تقابل با دستگاه و اداره ای را ندارد و ما همه چیز را براساس خرد جمعی خواهیم پذیرفت.

وی افزود: اخیرا جلسه ای نیز با حضور استاندار و طرفین دخیل در این ماجرا برگزار شد و شهرداری قزوین پیشنهاد داد تا یک هیات 5 نفره از سوی مراجع ذی صلاح تعیین شوند تا این مشکل حل شود و بیش از این دغدغه ای برای مردم منطقه نداشته باشد.

شهردار قزوین اضافه کرد و گفت: روز گذشته هم اعلام شد یک شرکت ملی قرار است ظرف حداکثر 3ماه، طرح حل مشکلات این پروژه را تهیه و ابلاغ کند.

این مقام مسئول در رابطه با تفاهنامه های امضا شده در سفرهای برون مرزی مدیران شهرداری نیز گفت: طی سفرهایی که به برخی کشورهای خارجی داشته ایم، تمام سعی مان را برای معرفی بیشتر قزوین به کار گرفته ایم و از دل این سفرها چندین تفاهنامه امضا شده که یکی از این تفاهنامه ها به میزبانی قزوین از نشست مسئولان و مدیران شهری آسیایی در شهریور ماه سال جاری مربوط می شود.

نظر شما