با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد؛

ساختمان کانون کارشناسان رسمی دادگستری افتتاح شد

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۱۲:۳۵:۰۷
کد خبر: ۲۸۲۶۰۵
ساختمان کانون کارشناسان رسمی دادگستری افتتاح شد
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد مجید محنایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و نیک اقبالی معاون امور عمرانی استانداری ، ساختمان کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان با اعتبار 15 میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کهگیلویه و بویراحمد؛ با حضور استاندار این استان، مجید محنایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و نیک اقبالی معاون امور عمرانی استانداری، ساختمان کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان با اعتبار 15 میلیارد ریال افتتاح شد.

در این آئین سیدموسی خادمی به نقش مهم و ارزنده کارشناسان رسمی دادگستری در ایجاد عدالت اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: در رابطه با فعالیت این کانون  توجه به تعهد و اصل کارشناسی مورد تاکید است.

خادمی با بیان اینکه، کانون کارشناسان رسمی دادگستری  می تواند بازوی توانمندی برای دولت و قوه قضائیه باشد، اظهار داشت: تقویت این کانون و اینگونه تشکل ها می تواند در ایجاد عدالت کارساز باشد و زمینه ساز تحقق عدالت اجتماعی شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد، اهداف، وظایف، برنامه ها و فعالیت این کانون را ارزنده و مفید برای عموم جامعه دانست و تاکید کرد: این کانون باید به گونه ای به ماموریت ها و وظایف خود عمل نمایند که مسائل جانبی و فرعی جایگزین اصول اساسی و اهداف مهم  حرفه ای صنفی آن نشود.

وی با بیان اینکه، باید به گونه ای عمل کرد و فرصتی فراهم نمود که زمینه ارتکاب تخلف ایجاد  نشود، گفت: رشد سریع این کانون با توجه به عمر کم آن نتیجه نیروی انسانی کارآزموده می باشد.

خادمی تاکید کرد: این کانون تلاش کند از  ظرفیت ها و تجربیات نیروهای درون  استان و دیگر استان های همجوار استفاده نماید.

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان، هم گفت: این کانون  در زمینی به مساحت 352 متر مربع و یک هزار و 450 متر مربع زیر بنا در پنج طبقه، احداث شده است.

سیاهپور اظهار داشت: عملیات اجرای این پروژه از سال 89 شروع  و در طراحی و اجرای آن تمام شرایط فنی  و مقررات مهندسی ساختمان  رعایت شده است و فضای فیزیکی مناسبی برای فعالیت های تخصصی  است.

وی یادآور شد: این کانون از سال 79  با سه کارشناس، فعالیت خود را آغاز کرد و تا سال 88 زیر نظر استان های تهران و فارس بود و دراین سال رسما مستقل شد.

 سیاهپور افزود: این کانون هم اکنون دارای 269 نفر از نیروهای توانمند شامل، کارشناسان عالی و خبره دستگاه های مختلف اجرایی می باشند که در 30 رشته مورد نیاز فعالیت دارند.

 

نظر شما