فرماندار نهاوند خبر داد:

رفع مشکلات واحدهای تولیدی در نهاوند

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۵:۳۷
کد خبر: ۲۸۲۶۲۶
رفع مشکلات واحدهای تولیدی در نهاوند
امامعلی عبدالملکی از رفع مشکلات واحدهای تولیدی در نهاوند خبر داد و گفت: دولت یازدهم در رفع مشکل واحدهای تولیدی از طریق پرداخت سرمایه درگردش و استمهال تسهیلات وارد عرصه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، پیش از ظهر امروز طی مراسمی و با حضور تنی چند از مسئولان، کارگران نمونه شهرستان نهاوند تجلیل شدند.

فرماندار نهاوند در این آئین کارگران را ستون فقرات اقتصاد کشور خواند و گفت: اگر اقتصاد پویا و رو به رشدی می‌خواهیم باید به قشر کارگر توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

امامعلی عبدالملکی با اشاره به اینکه وجود نیروی کار فعال و کاردان می‌تواند کشور را از نظر اقتصادی به خودکفایی برساند، اظهار کرد: مسئولان مربوطه و پیمانکاران باید نهایت تلاش خود را برای امنیت شغلی کارگران به کار بندند.

وی افزود: کارگری که حتی یک روز در مجموعه‌ای کار انجام داد و مشغول به خدمت است را نباید از مزایای بیمه بی‌نصیب کرد.

فرماندار نهاوند افزود: در شهرستان نهاوند بیش از 15 هزار و 500 بیمه شده اصلی در سازمان تامین اجتماعی داریم که تعداد آنها با احتساب خانوارهای بیمه‌شدگان به بیش از 47 هزار نفر می‌رسد که از مزایای بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شده‌اند.

وی از رفع مشکلات واحدهای تولیدی در نهاوند خبر داد و گفت: دولت یازدهم در رفع مشکل واحدهای تولیدی از طریق پرداخت سرمایه درگردش و استمهال تسهیلات وارد عرصه شده است.

عبدالملکی در پایان سخنانش افزود: در این رابطه مشکلات بیش از 30 واحد تولیدی در شهرستان نهاوند حل شده و این واحدها به چرخه تولید و اقتصاد برگشته‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز