شهرداری باید نمود همدلی و همزبانی باشد

۱۳۹۴/۰۲/۱۶ - ۰۷:۲۹:۰۴
کد خبر: ۲۸۲۷۲۶
شهرداری باید نمود همدلی و همزبانی باشد
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: آبروی شورا و شهرداری درهم گره خورده است و شهرداری باید نمود همدلی و هم زبانی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان؛ کیانوش جهانبخش در دومین جلسه شورای اداری شهرداری بندرعباس که طی آن معاونت مالی و اداری این مجموعه نیز معارفه شد، با تأکید بر اینکه باید به مقوله شادی مردم توجه بیشتری کنیم، اظهار داشت: بخشی از شادی با برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های اجتماعی در محلات حاصل می‌شود و بخش اصلی آن باید با ارایه خدمات، به صورت دائمی باشد.

وی با اظهار اینکه تکریم ارباب رجوع باید مدنظر همه مدیران و کارشناسان شهرداری باشد، افزود: شرایط باید به گونه‌ای باشد که شهروندان باید با رغبت و روحیه مثبت وارد شهرداری شوند و با دلی خوش خارج شود.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطر نشان کرد: توجه به رفاهیات کارکنان خدوم شهرداری نیز یکی دیگر از موارد مورد تأکید اعضای شورای اسلامی شهر است.

جهانبخش در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: شهردار بر اساس برنامه ارایه شده که در بسیاری از موارد مد نظر اعضای شورای اسلامی شهر نیز می‌باشد، انتخاب گردیده و بر همان اساس از ایشان مطالبه می‌شود.

وی شورا هیچ گاه توصیه و سفارشی برای انتصابات نداشته است، تصریح کرد: یکی از ابزارهای رسیدن به اهداف برنامه مدنظر، انتصاب افراد صاحب نظر و با تجربه است.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه نیز اظهار کرد: آبروی شورا و شهرداری درهم گره خورده است و شهرداری باید نمود همدلی و هم زبانی باشد.

جهانبخش همچنین بهره‌گیری از نیروهای بومی و ماندگار در مجموعه شهرداری بندرعباس را یک اتفاق خوب دانست و گفت: انظباط مالی و انعطاف مالی و همچنین برای رفاه همکاران مد نظر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز