شرکت های حمل و نقل باری و مسافری در تنظیم اطلاعات دقت کنند

۱۳۹۴/۰۲/۱۶ - ۰۸:۱۳:۳۵
کد خبر: ۲۸۲۷۳۵
شرکت های حمل و نقل باری و مسافری در تنظیم اطلاعات دقت کنند
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان گفت : شرکت های حمل و نقل بار و مسافر نسبت به تنظیم دقیق و کامل اطلاعات بارنامه و صورت وضعیت مسافری نهایت دقت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ علیرضا مجرد با اشاره به اینکه از این پس سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل جاده ای تنها بر اساس اطلاعات درج شده در بارنامه و طی مسافت تعیین می شود افزود: شرکت های حمل و نقلی در تنظیم و تکمیل اطلاعات خود دقت بیشتری را بکار گیرند تا با کاهش سهمیه ناوگان خود روبرو نشوند.

وی در این زمینه تصریح کرد: مسئولیت هرگونه اعتراض و تبعات احتمالی ناشی از کاهش سهمیه سوخت ناوگان بر عهده شرکت های حمل و نقلی است و اگر اطلاعات بارنامه و صورت وضعیت مسافری مغایرت داشته باشد این مورد تخلف محسوب شده و در کمیسیون مربوطه بررسی می شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان هدف از اجرای طرح سهمیه بندی سوخت ناوگان حمل و نقل جاده ای در کشور را جلوگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت، صرفه جویی در مصرف منابع انرژی، افزایش بهره وری ناوگان حمل و نقل جاده ای، جلوگیری از تردد اضافی وسایل نقلیه و کاهش آلودگی هوا عنوان کرد.

نظر شما