رئیس شورای شهر قدس در گفتگو با برنا بیان کرد:

حضور رئیس جمهور در شهرقدس بهترین فرصت برای حل مشکلات و معضلات است

۱۳۹۴/۰۲/۱۶ - ۰۹:۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۸۲۷۸۴
حضور رئیس جمهور در شهرقدس بهترین فرصت برای حل مشکلات و معضلات است
رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: حضور رئیس جمهور و هیات دولت در شهرستان قدس در هفته های آتی بهترین فرصت برای طرح و حل معضلات عمده این شهر می باشد.

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران، رئیس شورای اسلامی شهرقدس در گفتگو با برنا در مورد سفر ریاست محترم جمهوری به شهرستان های غرب تهران اظهار داشت: در سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال همدلی و همزبانی، ملت و دولت نامگذاری شده از همه مردم فهیم و ولایتمدار و همه اقشار مختلف دعوت می کنم تا با حضور پرشور و گسترده در مراسم استقبال از ریاست محترم جمهوری و کاروان تدبیر و امید، برگ زرین دیگری بر کتاب جاودان تعهد و ولایتمداری قدس بیفزایند و جلوه ای دیگر از پشتوانه مردمی نظام را نشان دهند.

محمدزاده پودینه افزود: شورای اسلامی و شهرداری  همه تلاش و توان خود برای حل مشکلات شهر گذاشتند و به جد پیگیر مطالبات و خواسته مردم شهر می باشند.

رئیس شورای شهر قدس درباره سوال خبرنگار برنا در مورد مشکل پل ورودی گفت: پل ورودی شهرستان قدس که سال ها از آغاز عملیات ساختمانی آن می گذرد قرار بود باری از روی دوش ترافیک و حمل و نقل شهرستان بردارد، اما اکنون خود بار سنگینی شده روی دوش مسئولان و مردم شهرستان قدس است و افزود، شورای اسلامی و شهرداری مبالغی به صورت قرض الحسنه نیز به وزارت راه و شهرسازی نیز پرداخت کرده است تا این مشکل حل گردد اما این پروژه نیاز به اعتبارات استانی و ملی دارد.

پودینه  در خصوص  مشکلات درمانی و بیمارستان 160 تخت خوابی اظهار داشت: طی جلسه که  معاون وزیر راه و شهرسازی داشته ایم  مقرر شد تا 5 هزار زمین دیگر زمین نیز علاوه ‌بر 22 هزار متر زمین قبلی برای محوطه‌سازی و اجرای جامع نقشه به‌صورت طراحی‌ شده از سوی شورا شهرداری واگذار شود و پس از صدور پروانه ساختمانی بیمارستان سریعا اقدامات انتخاب پیمانکار از سوی وزارت راه و شهرسازی صورت گیرد و وزرات شهرسازی متعهد می گردد تا پایان 5 سال بیمارستان نیز تحویل دهد.

رئیس شورای اسلامی در مورد واگذاری زمین جهت ساخت بیمارستان توسط  شورا و شهرداری شهر قدس تاکید کرد: ساخت بیمارستان جز وظایف مجموعه شورا و شهرداری نمی‌باشد اما ما به‌منظور رفاه شهروندان و ارتقای سرانه‌های بهداشتی و درمان شهر پیشرفت سریع این پروژه نسبت به واگذاری زمین و صدور پروانه ساخت آن اقدام کرده‌ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز