استاندار قزوین:

حل مسائل شهری تنها با تعامل امکان پذیر است

۱۳۹۴/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۹:۱۹
کد خبر: ۲۸۲۸۳۵
حل مسائل شهری تنها با تعامل امکان پذیر است
روزبه: شوراها در نظام جمهوری اسلامی نهادهای نوپایی هستند و ما مراحل گذار را در این حوزه طی می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مرتضی روزبه، استاندار قزوین، ضمن حضور در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین با بیان این مطلب افزود: شوراها در نظام جمهوری اسلامی نهادهای نوپایی هستند و ما مراحل گذار را در این حوزه طی می کنیم.

استاندار ادامه داد: با گذشت زمان بایستی تلاش شود تا شاهد رشد و بالندگی این نهاد در جامعه باشیم.

روزبه افزود:شوراها در کنار فعالیت های خود برای تبادل نظر جهت رفع نواقص و ایرادات مکانی را به عنوان اتاق فکر در نظر بگیرند تا دچار روزمرگی نشوند.

استاندار قزوین تصریح کرد:شوراها بایستی خود ارزیابی داشته باشند و با تلاش بیشتر در پیشرفت امور طوری شود که ما شاهد تجربه های موفق شورایی باشیم.

روزبه ادامه داد:مدیریت شهری از مسایلی است که همواره دغدغه های جدی و همیشگی ماست و باید به عنوان یک امر دایمی بازتولید شود.

روزبه افزود:شهر نیز مانند یک انسان زنده  است و بایستی مدام در حال حرکت و حیات باشد.شهر باید پویایی داشته باشد و منفعل نباشد.

استاندار قزوین با تاکید بر اینکه در مدیریت شهری بایستی برنامه وجود داشته باشد در ادامه افزود:برای مدیریت بهتر آینده شهرها بایستی برنامه ریزی داشته باشیم و نباید بنشینیم تا ارباب رجوع سراغ ما بیاید و پروژه های قدیمی را که بلاتکلیف مانده اند را بایستی تعیین تکلیف کنیم.

وی افزود:با تشکیل اتاق فکر در شهرداری ها بایستی عالمانه و آگاهانه در خصوص آینده شهر ها برنامه تدوین گردد و در تدوین برنامه نیز اولویت با مسایل مهم تر باشد.

استاندار تاکید کرد:شهرها دارای مسایل و مشکلات پیچیده و اساسی هستند و بایستی چگونگی حل آنها مورد بررسی قرار گیرد به طوری که زندگی ماشینی شرایطی را فراهم کرده است که مردم در تردد سطح شهر ها و خیابان ها دچار مشکل هستند و این امر بایستی مورد توجه قرار گیرد و ترتیبی اتخاذ شود تا این مشکلات حل شود.

در این جلسه در مورد برخی از مسایل و پروژه های شهر قزوین از جمله خیابان شهید انصاری بحث و بررسی و تبادل نظر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز