فرمانده نیروی انتظامی کشور:

کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های امن کشور است

۱۳۹۴/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۵:۰۶
کد خبر: ۲۸۲۹۱۱
کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های امن کشور است
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به توان و تلاش تیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی این توان را دارد که با تلاش جهادی اقدامات شایسته و در شانی برای مردم انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کهگیلویه و بویراحمد؛ فرمانده نیروی انتظامی کشورصبح امروز در صبحگاه مشترک یگان‌های ویژه گفت: نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در سال 93 اقدامات خوب و شایسته‌ای انجام داده و در اکثر شاخص‌ها وضعیت مناسبی داشته و رضایت‌ مردم حاصل شده است.

سردار حسین اشتری با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: کاهش جرایم و افزایش کشفیات مواد مخدر از دیگر اقدامات خوب و قابل قبول نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد است که انتظار می‌رود در سال جاری این اقدامات شایسته ادامه داشته و به سمت مطلوب حرکت کند.

سردار اشتری افزود: کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های امن کشور است ونیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای ارتقاء امنیت مردم به کار خواهد بست.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به توان و تلاش تیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی این توان را دارد که با تلاش  جهادی اقدامات شایسته و در شانی برای مردم انجام دهد.

وی افزود: در دیدارهایی که با مقام معظم رهبری داشتیم ایشان نیروی انتظامی را به اقتدار و رأفت تأکید کردند که نیروی انتظامی باید همراه با عدالت و ترحم باشد.

سرداراشتری با تاکید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری اذعان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری در جایی که افراد هر چند اندک حقوق مردم را نادیده می‌گیرند و قانون گریز و قانون شکن هستند باید نیروی انتظامی طبق قانون و با شدت با این افراد برخورد کند و نتیجه این برخورد احساس خرسندی در بین مردم باشد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ماموریت ها و و نگاه ویژه به نیروی انتظامی استان اظافه کرد:رعایت حقوق شهروندی، ارائه خدمات انتظامی بیشتر به مردم و رسیدگی به معیشت پرسنل نیروی انتظامی را ازاولویت نیروی انتظامی در سال جاری است.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: نیازهای نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از نظر نیروی انسانی و تجهیزات، امکانات و ساختمان با همکاری مسئولان این استان برطرف می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز