معاون فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی همدان خواستار شد؛

همکاری هنرمندان حوزه نمایش در برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک همدان

۱۳۹۴/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۶:۱۷
کد خبر: ۲۸۲۹۱۲
همکاری هنرمندان حوزه نمایش در برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک همدان
مجید فروتن از هنرمندان حوزه نمایش استان برای برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان دعوت به همکاری کرد

 به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از هنرمندان حوزه نمایش استان برای برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان دعوت به همکاری و اظهار کرد: هنرمندان حوزه نمایش استان می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را با در نظر گرفتن معیارهای جشنواره به دبیرخانه ارسال کنند.

وی ویژگی‌های نمایش را از اصول برنامه‌های مراسم افتتاحیه و اختتامیه برشمرد و گفت: کودک، نوجوان، همدان و توجه به شعار جشنواره (بچه‌های امروز، تماشاگران خلاق) از جمله مواردی است که در این دو مراسم باید مدنظر قرار گیرد.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خاطرنشان کرد: مضامین فراخوان جشنواره شامل اخلاق و سنت اسلامی، فرهنگ اصیل ایرانی، خانواده، نشاط و امید در فضای جامعه و نسل آینده با توجه به بین‌المللی بودن جشنواره، از دیگر معیارهای مورد نظر است.

وی با بیان اینکه در ارزیابی آثار اولویت با آثار نو، بدیع و با تأکید بر جنبه بین‌المللی بودن جشنواره است، ادامه داد: چنانچه طرح پیشنهادی از منبع خاصی الهام گرفته و یا استخراج شده باید با توضیح کامل ارائه شود.

فروتن تصریح کرد: طرح‌های پیشنهادی باید در قالب عکس و متن با ارائه توضیح دقیق و لازم (به تفکیک مراسم افتتاحیه و اختتامیه) در قالب لوح فشرده به همراه یک نسخه پرینت طرح و فرم تقاضانامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

وی برآورد هزینه و مبلغ مورد نیاز برای برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه را به تفکیک ضروری عنوان کرد و افزود: آخرین مهلت ارسال آثار یکم تیرماه و اعلام نتیجه داوری و معرفی طرح برگزیده بیستم تیرماه خواهد بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز