فرمانده انتظامی لرستان:

لرستان خط قرمز سوداگران مرگ

۱۳۹۴/۰۲/۱۶ - ۱۵:۵۹:۲۴
کد خبر: ۲۸۲۹۸۸
لرستان خط قرمز سوداگران مرگ
فرمانده انتظامی لرستان گفت‌: لرستان خط قرمزی برای سوداگران مرگ است.
فرمانده انتظامی لرستان گفت‌: لرستان خط قرمزی برای سوداگران مرگ است.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ سردار محمد قنبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان با اشاره به کشف 120 کیلو گرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون در لرستان، از افزایش کشف 12 در صدی انواع مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان خبر داد.
وی با هشدار به قاچاقچیان که پلیس این فرماندهی با اشرافیت کامل عمل مجرمانه آنان را زیر نظر دارد‌، اظهار داشت : لرستان خط قرمزی برای سوداگران مرگ است.
فرمانده انتظامی لرستان از انهدام دو باند قاچاق اسلحه و اشیاء باستانی طی عملیات‌های موفقیت‌آمیز در استان خبر داد و افزود‌: در این دو عملیات 325 قبضه انواع اسلحه غیر مجاز و 12 قطعه اشیاء باستانی کشف و ضبط شد.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه از استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان خبر داد و تصریح کرد‌: در این راستا یک هزار و 53 قلم انواع دارو‌های غیر‌مجاز و 16 هزار نخ سیگار قاچاق نیز کشف شده است.
قنبری خاطرنشان کرد: در این مدت 242 مجرم دستگیر و 28 دستگاه خودرو و 36 دستگاه موتورسیکلت از متخلفان توقیف شده است.
 

 

 kashfiat 2
نیمی از وقت مدیر خوب صرف نظارت می‌شود/ معامله‌گران سکه‌های تقلبی تحت پی‌گرد قرار می‌گیرند
فرمانده انتظامی لرستان گفت: مدیر خوب مدیری است که نیمی از وقتش را صرف نظارت و نیمی دیگر را صرف سایر امور نماید.
 سردار محمد قنبری در جمع معاونین فرماندهی انتظامی استان و کارکنان انتظامی شهرستان ازنا با توجه به بازدید ساماندهی کوپ این شهرستان گفت‌: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درهمایش اخیر فرماندهان ناجا، فرمانده و مدیرخوب مدیری است که نیمی از وقتش را صرف نظارت بر نیروهای زیرمجموعه و نیمی دیگر را صرف سایر امور نماید.
وی اظهار داشت‌: با توجه به بازدیدی که از کوپ شهرستان ازنا به عمل آوردم و همچنین مشاهده موفقیت در پیشگیری از جرائم(کاهش42 درصدی سرقت‌ها) و کشف سرقت‌ها نشان‌دهنده عملکرد خوب و مدبرانه فرماندهی انتظامی شهرستان ازنا می‌باشد که علت تحقق این امر را در توجه فرماندهی این شهرستان به تعاملات با ادارات و نهادهای برون‌سازمانی از جمله دستگاه قضایی، بسیج، شوراها و توجه به انتصابات خوب در به کارگیری فرماندهان و مدیران و توجه به دستورات سلسله مراتب فرماندهی می‌باشد.
قنبری با اشاره به این که یکی ازجرائم و معضلات این شهرستان معاملات سکه‌های تقلبی می‌باشد‌، اظهار داشت‌: فرماندهی انتظامی شهرستان ازنا ضمن اجرای طرح‌های موثر در این زمینه جهت شناسایی و دستگیری عاملین، از فرماندهی انتظامی شهرستان و پلیس آگاهی نیز خواست تا با پلیس فتا استان در خصوص شناسایی و دستگیری مالکین خط‌های تلفن همراه که اقدام به ارسال پیامک‌های موضوع سکه‌های تقلبی می‌نمایند تعامل و هماهنگی لازم را داشته باشند.
فرمانده انتظامی استان در پایان بیان داشت‌: تحقق احساس امنیت با اعداد و ارقام و شعار در سطح جامعه میسر نمی‌گردد مگر این که در بین مردم ودرسطح جامعه احساس امنیت و آرامش را شاهد باشیم و مردم بر این امر اذعان کنند.
 
کشف لوازم آشپزخانه قاچاق در پلدختر
فرمانده انتظامی پلدختر از کشف 72 قلم انواع لوازم آشپزخانه خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رضا داودی گفت: ماموران این فرماندهی با کنترل خودروهای عبوری در سه راهی بابازید‌– خرم‌آباد به یک دستگاه سواری پراید مظنون و آن را توقیف کردند.
وی افزود‌: در بازرسی از پراید 72 قلم انواع لوازم آشپزخانه خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف شد.
داودی ارزش ریالی این محموله را 17 میلیون و 500 هزار ریال اعلام کرد و اظهار داشت‌: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
 
پلمپ 55 واحد صنفی متخلف در بروجرد
فرمانده انتظامی بروجرد از پلمپ 55 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی‌رضا دلیری گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری مسوولان اتحادیه های صنفی از تعداد 285 واحد صنفی در شهر بروجرد بازدید کردند.
فرمانده انتظامی بروجرد افزود‌: در این راستا 55 واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت مقررات انتظامی‌، صنفی و شئونات اسلامی با هماهنگی مقام قضایی پلمپ شدند.
دلیری تصریح کرد: در این رابطه 110 فقره تعهد‌نامه و 39 اخطاریه نیز صادر و متخلفان به دادسرا معرفی شدند.
فرمانده انتظامی بروجرد ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در اجرای طرح‌های پاک‌سازی و انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
 
دستگیری سارق با 20 فقره سرقت مغازه
فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف 20 فقره سرقت مغازه در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی‌رضا دلیری گفت‌: در پی چندین فقره سرقت مغازه در شهر بروجرد‌، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی در ادامه بیان داشت‌: با تحقیقات گسترده و استفاده از گشت‌های پنهان سارق شناسایی و در عملیاتی غافل‌گیرانه دستگیر شد.
دلیری افزود: در بازجویی‌های به عمل آمده‌، سارق به 20 فقره سرقت مغازه اعتراف کرد و همراه پرونده تحویل مقام قضائی شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز