معاون سیاسس- امنیتی استاندار لرستان:

لرستان رتبه سی‌ام را در جرایم خشن دارد

۱۳۹۴/۰۲/۱۶ - ۱۶:۳۰:۲۴
کد خبر: ۲۸۲۹۹۶
لرستان رتبه سی‌ام را در جرایم خشن دارد
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان :امنیت لرستان در شرایطی است که استان از مشکل بیکاری رنج می‎برد که با ایجاد همدلی بین دولت و ملت موانع حضور بخش خصوصی برداشته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، سیدسعید شاهرخی، معاون سیاسی- امنیتی استاندار لرستان، امروز، 16 اردیبهشت‌، در بیست و چهارمین اجلاس سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران در سخنانی انقلابی بودن را از ویژگی‌های ممتاز مردم لرستان دانست و گفت: تقدیم بیش از سه هزار و 600 شهید در دفاع از کیان نظام، همگامی و همراهی در مراحل مختلف در طول شکل‌گیری و تداوم انقلاب از دیگر خصوصیات مردم لرستان است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه یکی از امن‌ترین استان ها است، گفت: رتبه سی‌ام را در جرایم خشن دارد. 

وی با بیان این‌که بنا بر نظر اعلام شورای امنیت کشور، استان لرستان از امن‌ترین استان‌های کشور است، افزود: این امنیت در سایه تدین و خودنگهداری مردم، جدیت دستگاه قضائی و عملکرد نیروهای انتظامی و اطلاعاتی به‌ دست آمده است، به‌طوری‌که استان لرستان رتبه سی‌ام را در جرائم خشن دارد.

شاهرخی اضافه کرد: امنیت لرستان در شرایطی است که استان از مشکل بیکاری رنج میبرد که با ایجاد همدلی بین دولت و ملت موانع حضور بخش خصوصی برداشته شد و با حضور سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی موجی از نشاط و شادی در دل مردم به‌وجود آمد.

وی با بیان این‌که لرستان از امن‌ترین استان‌های کشور است، گفت: این امنیت در سایه تدین و خودنگهداری مردم، جدیت دستگاه قضائی و عملکرد نیروهای انتظامی و اطلاعاتی به‌دست آمده است، به‌ طوری که استان لرستان رتبه سی‌ام را در جرایم خشن دارد.

یادآور می‌شود، بیست و چهارمین اجلاس سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران امروز، 16 اردیبهشت‌، به مدت دو روز به میزبانی استان لرستان در خرم‌آباد در حال برگزاری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز