در نشست مشترک خانه مطبوعات استان با مدیرکل صدا و سیما:

وفاق رسانه ای زمینه ساز جریان سازی مثبت برای مردم منطقه و نظام است

۱۳۹۴/۰۲/۱۶ - ۲۱:۵۸:۵۵
کد خبر: ۲۸۳۰۳۰
وفاق رسانه ای زمینه ساز جریان سازی مثبت برای مردم منطقه و نظام است
مدیر کل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان گفت: وفاق بیش از پیش رسانه های مکتوب، مجازی، صوتی و تصویری استان با یکدیگر زمینه ساز جریان سازی مثبت به نفع مردم منطقه و نظام اسلامی و رفع مشکلات است.

به گزارش خبرنگار برنا از سیستان و بلوچستان، محمود دولت کردستانی در نشست با اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه متفرق بودن مدیران، مسئولان و سایر اصحاب رسانه کاری نامطلوب محسوب می شود افزود: همکاری و همدلی رسانه ها با یکدیگر زمینه رشد و توسعه استان را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی نیاز جامعه است گفت: رسانه های مختلف با هم پوشانی و هم سویی می توانند مردم را در تحقق خواسته های به حقشان یاری کنند.

وی ادامه داد: اگر رسانه ها با یکدیگر هم سو و هدفمند باشند دنبال هیچ مساله سیاسی و فکری خاص نمی روند و تنها دغدغه شان رفع مشکلات مردم و تحقق اهداف نظام است.

مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با تاکید بر استقبال مدیران این رسانه از نقدهای سازنده گفت: اصحاب قلم استان می توانند با توجه به تنوع برنامه های این رسانه با نقدهای سازنده و مفیدشان در زمینه های مختلف مسوولان این رسانه ملی را در انجام رسالت و وظایف سنگین شان، یاری کنند.

کردستانی گفت: همچنین صدا و سیمای سیستان و بلوچستان برای همکاری با رسانه های استان آماده معرفی مطبوعات داخلی به عموم مردم استان است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: رشد فرهنگی و آبادنی منطقه با همکاری رسانه های مختلف با یکدیگر فراهم می شود.

حجت الاسلام عباس دانشی ادامه داد: خوشبختانه در سیستان و بلوچستان فضای بسیار صمیمانه ای بین اصحاب رسانه وجود دارد و همه نهادهای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در کنار هم هستند.

وی گفت: با توجه به اینکه نگاه مسوولان استانی به ویژه استاندار نگاه رسانه ای است لذا زمینه همکاری در بخش فرهنگی و اطلاع رسانی برای ارتقای سطح فعالیت وجود دارد.

وی از افزایش تعداد رونامه ها در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: هم اینک تعداد روزنامه های استان با تبدیل وضعیت هفته نامه طلوع زاهدان به روزنامه به چهار روزنامه افزایش یافته است.

رییس شورای مرکزی خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: خانه مطبوعات استان در دهه 70 با 50 نفر عضو فعالیت خود را آغاز کرد که در طول سالیان گذشته شمار اعضا به 300 نفر افزایش یافت اما با توجه به تصویب اساسنامه جدید تعداد اعضا به حدود 50 نفر تقلیل یافته است، البته مشکلی برای عضویت افتخاری در این خانه برای همکاران وجود ندارد.

حیدر سرایانی اظهار داشت: خوشبختانه استقبال مردم از رسانه های مختلف در استان بسیار مطلوب است زیرا جایگاه رسانه در جامعه کاملا شناخته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز