دیدار شهردار بندرعباس با معلمین آموزش و پرورش ناحیه دو

۱۳۹۴/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۸:۳۴
کد خبر: ۲۸۳۰۵۶
دیدار شهردار بندرعباس با معلمین آموزش و پرورش ناحیه دو
همزمان با هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم، شهردار بندرعباس با دانش‌ آموزان و معلمین آموزش و پرورش ناحیه دو این شهر دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان؛ عباس امینی‌زاده در بازدید و دیدار با دانش ‌آموزان و معلمین در دو مدرسه بندرعباس اظهار کرد: معلمی کاری سخت است که باید توام با صبر، متانت و حوصله باشد

وی با اشاره به اینکه این کار در عین حال بسیار لذت‌بخش است، افزود: نسل ما باید طوری تربیت شود که عالم به زمان خود شود و معلمان می‌توانند این مسئله را دنبال کنند.

شهردار بندرعباس بیان کرد: معلمین باید دانش‌آموزان را طوری تربیت کنند که به زمان خود واقف و آینده‌ای روشن را برای خود در نظر داشته باشند، زیرا همه اینها موجب می‌شود که در آینده کشور با پیشرفت‌های بیشتری روبرو باشد.

امینی‌زاده ادامه داد: معلم چراغ راه و سرچشمه معرفت است و این چراغ منیر با سعه صدر خود و با تلاش‌های بی‌منت، دانش‌آموز را به سوی بهترین‌ها هدایت می‌کنند.

وی تأکید کرد: مشکلات معلمان به دغدغه بسیاری از مسوولان تبدیل شده و تمامی مسوولان به دنبال حل مشکلات این قشر فرهنگی هستند و اگر یک معلم با عاطفه و احساس رسالت خود را انجام دهد، تاثیرگذاری عملکردش بر آموزش تربیتی افراد بیشتر است.

گفتنی است، در ادامه نیز شهردار بندرعباس با اهدای گل به معلمان این دو مدرسه، از آنها قدردانی کرد.

نظر شما