نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

اختلاس های اخیر نتیجه عدم نظارت مجلس است

۱۳۹۴/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۶:۱۷
کد خبر: ۲۸۳۰۶۷
اختلاس های اخیر نتیجه عدم نظارت مجلس است
امیر خجسته اگر تمام نمایندگان به وظایف خود به خوبی عمل کنند و نظارت لازم را انجام دهند، اختلاسی انجام نمی‌شود. اگر مجلس بر قوانینی که وضع می‌کند نظارت لازم را نداشته باشد نتیجه‌اش انجام چنین اختلاس‌هایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران؛ نمایندگان مجلس را قدرت مردم دانست و ابراز عقیده کرد: اگر تمام نمایندگان به وظایف خود به خوبی عمل کنند و نظارت لازم را انجام دهند، اختلاسی انجام نمی‌شود. اگر مجلس بر قوانینی که وضع می‌کند نظارت لازم را نداشته باشد نتیجه‌اش انجام چنین اختلاس‌هایی می‌شود.

خجسته تصریح کرد: مجلس نباید در برابر اختلاس‌کنندگان ملاحظه کند و اگر نماینده‌ای سکوت اختیار کند، مطمئنا خود نیز دچار مشکل است.

وی معضل بیکاری را از اساسی‌ترین مشکلات استان عنوان و اظهار کرد: در حال حاضر کارخانه‌ای به آن صورت در استان وجود ندارد و جوانان استان با مشکل بیکاری درگیر هستند.

خجسته با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: ترس آمریکا و اروپا از قدرت هسته‌ای ایران نیست بلکه وحشت آنها از بیداری اسلامی و قدرت اسلام ناب محمدی است. به لطف خداوند و مقاومت مردم ایران، تمامی مشکلات را پشت سر گذاشته و تحریم اثری بر عزم ملت نداشته و الان دنیا ناچار است که به مذاکره با ایران بپردازد.

وی مردم ایران را ملتی بی‌نظیر توصیف و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر به عنوان یک قدرت برتر در منطقه حضور دارد و پنج تا شش کشور تحت نظر او هستند، ایران باعث ایجاد بیداری اسلامی در دنیا شده است.

خجسته خاطر نشان کرد: پس از تحریم روسیه توسط آمریکا و اروپا، شرایط خاصی به وجود آمد و روسیه قول همکاری‌های بسیاری را به ایران داد و در حال حاضر غرب و شرق به ایران نیاز پیدا کرده و این کشور امید دل مستضعفان جهان شده است.

وی در پایان به اقدامات صوزت گرفته در استان اشاره و اظهار کرد: فرودگاه همدان بین‌المللی شده و قول دریافت 20 هزار تن ریل را گرفته‌ایم، همچنین کار ساخت چهار هتل پنج ستاره آغاز شده و با توجه به توسعه گردشگری استان، بحث زیرساخت‌ها نیز در مرحله خوبی قرار دارد و افق روشنی را در برابر استان همدان متصور هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز