سرهنگ کرمی زند در گفتگو با برنا گفت:

لوازم آرایشی و بهداشتی وچهار هزار کیلو نخ قاچاق در شهرقدس کشف شد

۱۳۹۴/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۷:۴۳
کد خبر: ۲۸۳۰۸۱
لوازم آرایشی و بهداشتی وچهار هزار کیلو نخ قاچاق در شهرقدس کشف شد
فرمانده نیروی انتظامی شهر قدس خبر از کشف کالاهای قاچاق و دستگیری چند سارق در این شهر را داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران؛ سرهنگ کرمی زند گفت: در پی گزارش های رسیده مبنی بر قاچاق کالا در یکی از محورهای ورودی شهرستان، ماموران کلانتری 13 مراتب را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از ایجاد طرح ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در محور مذکور به یک دستگاه کامیون مظنون که پس از متوقف کردن خودرو، در بازرسی از خودروی مذکور مقادیر زیادی لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم اداری کشف کردند و ومتهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس شهرقدس در ادامه در رابطه با کشف قاچاق نخ نیز اظهار داشت: در پی گزارش های رسیده مبنی بر قاچاق کالا در یکی از محورهای ورودی شهرستان، پلیس آگاهی مراتب را در دستور کار خود قرار داد و بلافاصله اکیپی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با کنترل خودروهای عبوری در محور مذکور به یک دستگاه کامیونت مشکوک شده خودرو را متوقف کردند که در بازرسی های انجام شده از خودرو مقدار 4000 کیلو نخ قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس شهرقدس گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

کرمی زند در رابطه با سرقت کابل ها فشار قوی نیز افزود: طی گزارش های مردمی مبنی بر سرقت کابل های فشار قوی برق در یکی از محل های شهر، موضوع  بررسی و بلافاصله در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت:ماموران پلیس آگاهی با فعال کردن گشت های شبانه و زیر نظر گرفتن محل های مورد نظر موفق به شناسایی متهم شدند و وی را حین سرقت دستگیر و مقادیر قابل توجهی کابل فشار قوی برق کشف کردند.

کرمی زند افزود: متهم با اموال مکشوفه به پلیس آگاهی این شهرستان انتقال داده شد که در بررسی های تکمیلی و بازجویی های اولیه منکر حقایق و هرگونه جرم شد ولی در بازجویی فنی و پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشود و به شش فقره سرقت کابل برق اعتراف کرد.

گفتنی است متهم پس از تشکیل پرونده وسیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

نظر شما