همزمان با کنگره سه هزار شهید استان سمنان؛

از اولین المان شهدای ورزشکار کشور در سمنان رونمایی شد

۱۳۹۴/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۱:۵۰
کد خبر: ۲۸۳۱۵۴
از اولین المان شهدای ورزشکار کشور در سمنان رونمایی شد
همزمان با کنگره سه هزار شهدی استان سمنان از اولین المان شهدای ورزشکار که توسط اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ساخته شده است با حضور مسوولین رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، صبح امروز همزمان با کنگره عظیم سه هزار شهید استان سمنان که در سالن غدیر اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار می شد از اولین المان شهدای ورزشکار در مجموعه ورزشی چمران سمنان  رونمایی شد.

رونمایی این المان ها با حضور سردار شاهچراغی، فرمانده تیپ قائم سپاه استان سمنان، فرماندار سمنان، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان در محوطه مجموعه ورزشی چمران  واقع در اداره کل ورزش و جوانان و همزمان با کنگره سه هزار شهدی استان سمنان برگزار شد.

 المان های ساخته شده طرح های برگزیده فراخوان طراحی المان شهدای ورزشکار بودند که در سال گذشته توسط معاونت جوانان استان سمنان منتشر شده بود .

مقام اول طراحی المان با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و مقام دوم طراحی المان با حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان و در مکان ورودی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان توسط هنرمندان تجسمی ساخته و نصب گردید.

لازم به ذکر است طراحی و نصب المان شهدای ورزشکار برای اولین بار در کشور  در سمنان و توسط اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان صورت پذیرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز