همزمان با سفر رئیس جمهور:

وزیر راه و شهرسازی از چندین پروژه درشهرستان های غرب تهران بازدید کرد

۱۳۹۴/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۵:۱۶
کد خبر: ۲۸۳۱۶۹
وزیر راه و شهرسازی از چندین پروژه درشهرستان های غرب تهران بازدید کرد
وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر کاروان تدبیر و امید از چند پروژه مهم عمرانی در شهرستانهای غرب استان تهران بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران؛ عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، در جریان این سفر خبر از افتتاح سکوی مسافرگیری راه‌آهن شهرستان قدس و ساماندهی حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قدس را داد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه ضمن بازدید از مراحل اجرای  تقاطع غیر همسطح پل ورودی این شهر، خبر از پیشرفت مناسب این پروژه را داد و گفت: در همین سفر رئیس جمهوری به این شهرستان  نسبت به رفع موانع پیش رو اقداماتی صورت خواهد گرفت.

آخوندی با بیان اینکه افتتاح سکوی مسافرگیری راه‌آهن شهرستان قدس تا یک‌ماه آینده می‌تواند بخش عمده‌ای از ترافیک را از جاده به ریل منتقل کند، تاکید کرد: در حال حاضر این راه آهن دو خطه است که به منظور توسعه خطوط ریلی در آینده این راه آهن ۶ خطه می‌شود تا حمل و نقل با قطار در این مسیر به سهولت صورت گیرد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین به ساماندهی حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قدس اشاره نمود و گفت: یک پل ۳ طبقه در ورودی شهرستان قدس به سمت کرج و تهران قرار دارد که به رغم تنگناهای اعتباری این پروژه از سال گذشته آغاز شد و با حمایت اعتباری بیشتر این پروژه را به سرانجام می‌رسانیم؛ البته بخشی از محور چیتگر در این پروژه عملیاتی شده است.

در ادامه وزیر راه و شهرسازی از ۶ بانده کردن محور چیتگر به سمت شهرستان قدس خبر داد و گفت: بخش عمده‌ای از این پروژه انجام شده است اما ۴ کیلومتر از آن در گلوگاه قرار دارد که تلاش می‌کنیم این بخش نیز هرچه سریعتر نیز عملیاتی شود.

خاطرنشان می گردد شهردار شهرستان قدس  در حاشیه این بازدید پیشنهادی مبنی بر ایجاد آزادراه جدید ارائه داد که مورد موافقت وزیر قرار گرفت و اگر نتیجه این پیشنهاد مثبت باشد این پروژه نیز اجرا می‌شود.

در پایان وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان 12 بهمن و همچنین مسجد در حال ساخت امام سجاد (ع) شهرستان قدس بازدید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز