سلیمانی در گفتگو با رسانه ها؛

هلال احمر یک نهاد متکی به مردم است

۱۳۹۴/۰۲/۱۸ - ۱۲:۵۱:۴۰
کد خبر: ۲۸۳۲۹۸
هلال احمر یک نهاد متکی به مردم است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: هلال احمر یک نهاد متکی به مردم است و ما کارکنان هماهنگ کننده امور در راستای خدمات دهی می باشیم.

سلیمانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام، در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه ایلام با تبریک هفته صلیب سرخ جهانی گفت: هلال احمر یک نهاد متکی به مردم است و ما کارکنان هماهنگ کننده امور در راستای خدمات دهی می باشیم و همواره پشتوانه ی ما نیروهای مردمی هستند که در این راستا ما را حمایت می کنند.

وی افزود: رسالت مهم هلال احمر در حوادث و  سوانح،  امداد و نجات است که هر کدام در جایگاه خود تعریف ویژه ی  را دارد  چون اولویت کار هلال نجات است بعد امداد.

وی گفت: هدف اصلی ما جذب، ساماندهی، اموزش و  برنامه های فرهنگی در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم است.

وی به مهمترین برنامه های هفته هلال احمر اشاره کرد و گفت: کوه پیمایی کارکنان به منظور آمادگی کامل جسمانی، افتتاح پایگاه جاده ای، مانور اسکان اضطراری زلزله در شهرستان دهلران، همایش بزرگ جوانان، داوطلبان و امدادگران، رژه خودروهای و غبارروبی مزار شهدا در سراسر استان می توان نام برد.

وی افزود: با توجه به وجود چهل نوع بلا در دنیا ما باید برای مقابله چنین حوادثی در سطح استان آمادگی کامل داشته باشیم و با برنامه ریزی  صحیح مخاطرات استان را شناسایی و مدیریت کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام ادامه داد: مجتمع رفاهی خوران در شهرستان ایوان با پیشرفت 70 درصدی در حال تکمیل شدن است که با تخصیص اعتبار و تزریق به موقع  امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

وی گفت: در حال حاضر هزار و صد نفر امدادگر در سطح استان وجود دارد که 400 نفر آن را خانم ها تشکیل می دهد که همواره به خوبی توانسته اند در راستای حمایت، هلال احمر را یاری کند و همواره ما در صدد هستیم تیم های امدادی ویژه را در استان شناسایی تا در موقع ضروری از وجود آنها استفاده کنیم.

سلیمانی در  ادامه گفت: از اولویت های کاری ما در سال گذشته راه اندازی امداد هوایی استان بود. که با رایزنی های صورت گرفته مراحل اولیه ساخت آشیانه در حال آماده سازی می باشد و امیدواریم در سال جدید با تخصیص اعتبار به موقع شاهد حضور  بالگرد را در هوای استان باشیم.

وی در پایان افزود: رسانه ها می تواند در کنترل بحران با در کنار بودن هلال استان و انعکاس اخبار به موقع بزرگترین کمک را به مدیر بحران داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز