امام جمعه ایلام در جمع خانواده ها معظم شهدا؛

ایستادگی برابر قدرت های جهانی را مدیون خون پاک شهدا هستیم

۱۳۹۴/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۴:۰۳
کد خبر: ۲۸۳۳۰۵
ایستادگی برابر قدرت های جهانی را مدیون خون پاک شهدا هستیم
حجت الاسلام لطفی گفت: ایستادگی در برابر قدرت های جهانی را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ حجت الاسلام لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز در افتتاحیه مسابقات قرآنی ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، در جمع شرکت کنندگان با تبریک اعیاد ماه مبارک رجب گفت: اگر امروز ما برابر استکبار جهانی مخصوصا آمریکا ایستادگی می کنیم مدیون فداکاری ها و از خود گذشتگی پدران آسمانی هستیم که با اهدا خون خود از نظام و ملت ایران دفاع کردند.

امام جمعه ایلام گفت: اگر شهدا با فرهنگ قرآنی و با دفاع از نظام، ملت را بیمه نمی کردند قطعا امروز ما شاهد پیشرفت نظام نبودیم و امروز فرزندان همان شهدا توانسته اند با ادامه همان فرهنگ پایه های نظام را مستحکم کنند.

وی افزود: قرآن کتابی است که برای هدایت بشریت از گمراهی، جاهلیت و نادانی ها فرستاده شده است و پیامبر عظیم شان اسلام در طول 23 سال رسالت خویش به وسیله همان کتاب، مردم را به دین اسلام دعوت کرده است.

وی گفت: مهمترین بیماری برای انسان بیماری روحی است که می تواند به راحتی جامعه و انسان را تباه، خانواده ها متلاشی کند لذا ما باید بگوئیم  محرومیت از  معنویت و هدایت است.

وی افزود: در دنیای پر از غوغای امروز با این همه پیشرفت هایی که در فنون و علوم داریم معنویت در بدترین وضع قرار دارد یعنی علم به تنها نجات دهنده نیست بلکه گاهی نابود کننده نیز هست پس باید گفت امروز اگر این همه ظلم و ستم و حق کشی در جهان وجود دارد منشا آن قدرت های جهانی است که منافع خودشان را در راستای عمل نکردن به اخلاقیات می بیند.

وی به فرمایشات حضرت علی (ع)، که پیغمبر را به عنوان طبیب و قرآن را به عنوان نسخه شفا بخش بیان کرده بود، اشاره کرد و گفت: جامعه فاسد اخلاقی جامعه هستند که از فرهنگ غرب تبعیت می کنند و جامعه ایرانی همواره قرآن را الگوی خود قرار داده اند زیرا فضایل اخلاقی، ارزش های الهی و انسانی در جامعه قرآنی حرف اول را می زند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: امروز ملت ایران به برکت انقلاب و همین امت قرآنی است توانسته تحریم ها را به فرصت تبدیل کند.

حجت الاسلام لطفی در پایان گفت: ملت ایران همواره برای جهان الگو و مثال زدنی بوده و اگر ما امروز می بینیم استکبار جهانی با همه ابزاری که در اختیار دارد نمی تواند ملت ایران را به زانو در بیاورد با وجود همین ملت قرآنی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز