کرمی عنوان کرد؛

اصلاح هندسی خیابان های اصلی در در اولویت کاری شهرداری قرار دارد

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۴:۱۰
کد خبر: ۲۸۳۵۲۵
اصلاح هندسی خیابان های اصلی در در اولویت کاری شهرداری قرار دارد
معاون خدمات شهری شهرداری ایلام گفت:همکاری و هماهنگی تمامی دستگاهها در اجرای طرحهای روانسازی ترافیک برای سهولت در عبور و مرور از اهمیت بالایی برخوردار است .

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، کرمی، معاون خدمات شهری شهرداری ایلام، با اشاره به بافت قدیمی شهر ایلام، کم عرض بودن معابر و افزایش روز افزون تعداد وسایل نقلیه، اصلاح هندسی تعدادی از خیابان های اصلی در سطح شهر از ضروریات بوده و باید در اولویت کاری شهرداری قرار گیرد.

کرمی به استقرار مشاغل مزاحم شهری، مطب های پزشکان، نمایشگاه های خودرو کارگاه های مزاحم و سایر مراکز جاذب سفر در سطح شهر اشاره و بر ضرورت هرچه سریعتر اجرایی شدن طرح های تهیه شده توسط شهرداری برای روانسازی ترافیک تاکید و خاطرنشان کرد: شهرداری ایلام هم اکنون در حال اجرای اصلاح هندسی خیابان آیت اله حیدری از میدان 22بهمن تا میدان شهید کشوری بوده و برای سایر تقاطعها و گره های ترافیکی هم ، طرحهای هندسی برای روان سازی ترافیک تهیه نموده و موقعیتهایی هم در سطح شهر برای احداث پل هوایی عبور عابر پیاده برای اجرا جانمایی نموده و در شورای ترافیک به تصویب رسانده است .

وی، به طراحی و تصویب طرح اصلاح هندسی خیابانهای شهداء - خیام و خیابان رسالت ، محدوده انتهای کمربندی شمالی ،تقاطع انتهای بلوار فارابی با خیابان رازی ، و تقاطع خیابان ابوذر غفاری با بلوار اصناف و....اشاره و بیان نمود :عزم جدی از طرف شورای اسلامی شهر و مدیریت جدید شهرداری برای اجرای طرحهای طراحی شده در راستای کمک به روان سازی ترافیک در سطح شهر وجود دارد .

معاون خدمات شهری، با بیان اینکه یکی از وظایف بسیار مهم مدیریت ترافیک در شهرها ، فراهم نمودن سیستم حمل ونقل عمومی مناسب در شهر و مطالعه و برنامه ریزی مستمر برای افزایش کمی و کیفی آنهاست اعلام کرد :طرحهایی برای ایجاد خطوط ویژه تاکسی و اتوبوس و ساماندهی ناوگان حمل ونقل عمومی توسط شهرداری در حال طراحی و اجراء می باشد .

وی در پایان با اشاره به اینکه طرح جامع شهر ایلام در حال بازنگری است افزود :پیشنهاداتی از طریق این شهرداری برای روانسازی ترافیک محدوده شهر و جلوگیری از ورود غیر ضروری خودروهای عبوری از محدوده و حریم شهر ایلام به داخل شهر توسط شهرداری تهیه و برای بررسی و اعمال بر روی طرح جامع به مهندسین مشاور و اداره راه و شهرسازی ارائه شده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز