قهرمانی تنیسور قزوینی در مسابقات جام پیامبر اعظم در همدان

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۵:۴۳
کد خبر: ۲۸۳۵۲۸
قهرمانی تنیسور قزوینی در مسابقات جام پیامبر اعظم در همدان
سیدعادل برقعی از قهرمانی الهام پوستی در مسابقات جام پیامبر اعظم (ص) خبر داد.

رئیس هیات تنیس استان همدان در گفتگو با خبرنگار برنا در همدان گفت: مسابقات منطقه‌ای تنیس کشور که با عنوان جام پیامبر اعظم (ص) زیر نظر سازمان لیگ تنیس و اداره‌کل ورزش و جوانان در همدان در جریان بود با معرفی بانوان برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: این رقابت‌ها با حضور 20 تنیسور از استان‌های زنجان، همدان، مازندران، قم، اصفهان، البرز و قزوین در باشگاه تنیس کوثر استان برگزار شد.

رئیس هیئت تنیس همدان تصریح کرد: در این مسابقات که به مدت چهار روز برگزار شد، بعد از انجام رقابت‌ها به صورت تک‌حذفی در نهایت الهام پوستی قهرمان شد.

وی یادآور شد: در روز پایانی این مسابقات الهام پوستی از قزوین موفق شد با غلبه بر مونا وثوقی‌راد از مازندران به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.

برقعی خاطرنشان کرد: عنوان سومی مشترک هم به ترانه مهران از مازندران و راضیه امیرخانی از اصفهان رسید.

وی یادآور شد: آزیتا ملک‌احمدی سرداوری این مسابقات را بر عهده داشت و قضاوت این رقابت‌ها بدون هیچ مشکل و اعتراضی برگزار شد.

رئیس هیئت تنیس همدان اضافه کرد: در پایان این رقابت‌ها به نفرات برتر جایزه نقدی و لوح تقدیر با حضور مسئولان هیئت و فدراسیون تنیس اهدا شد.

وی گفت: امتیازات کسب شده توسط بازیکنان در این رقابت‌ها در رنکینگ کشوری ثبت خواهد شد و این موضوع باعث بالا رفتن انگیزه و همچنین بهبود سطح کیفی رقابت‌ها شده است.

برقعی خاطرنشان کرد: رقابت‌های بخش آقایان از امروز با حضور بیش از 30 ورزشکار آغاز خواهد شد.

گفتنی است؛ مسابقات جام پیامبر اعظم (ص) نخستین دوره مسابقات مناطق کشور در سال 94 است که به میزبانی همدان با حضور 20 تنیسور از استان‌های زنجان، همدان، مازندران، قم، اصفهان، البرز و قزوین در باشگاه تنیس کوثر به مدت چهار روز برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز