جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک دارای انعکاس جهانی است

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۵:۴۱
کد خبر: ۲۸۳۵۳۱
جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک دارای انعکاس جهانی است
شهرام کرمی گفت: با تأکید بر اینکه استان همدان در ژانرهای مختلف تئاتر فعال است، افزود: جشنواره بین‌المللی تئاتر همدان دارای انعکاس جهانی است که آن را با نام همدان می‌شناسند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، دبیر بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان اظهار کرد: آنچه اهمیت دارد، این است که استان همدان با حضور هنرمندان شایسته و نسل خلاق جوان که سرمایه تئاتر کشور هستند، ظرفیت بسیار بزرگی دارد.

وی با تأکید بر اینکه استان همدان در ژانرهای مختلف تئاتر فعال است، افزود: جشنواره بین‌المللی تئاتر همدان دارای انعکاس جهانی است که آن را با نام همدان می‌شناسند.

دبیر بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های فرهنگی است و هنرمندان و مسئولان باید کمک کنند که بهتر از همیشه برگزار شود، تصریح کرد: باید از حمایت جدی مسئولان تشکر کنم.

وی با بیان اینکه تئاتر در همه شهرها و استان‌های کشور در حال انجام است، ادامه داد: استان همدان مسئولان دلسوزی دارد که برای تئاتر تلاش می‌کنند.

کرمی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در استان همدان از حامیان جدی جشنواره در این سال‌ها بوده، خاطرنشان کرد: نمایندگان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس که سال گذشته از دبیرخانه جشنواره بازدید کردند، وعده بودجه مستقل برای تئاتر دادند که امیدواریم محقق شود.

وی با تأکید بر اینکه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان متعلق به استان همدان است، گفت: این رویداد مهم با نام همدان در دنیا عجین شده و امیدواریم سال آینده در اردیبهشت تئاتر مراسمی مفصل‌تر از امروز برای تئاتر همدان برگزار کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز