رئیس پلیس امنیت عمومی استان اردبیل:

کشف بیش از ۶۶ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در استان اردبیل

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۶:۴۸
کد خبر: ۲۸۳۵۶۹
کشف بیش از ۶۶ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در استان اردبیل
ماموران انتظامی استان اردبیل در دو عملیات جداگانه در اردبیل و پارس آباد مغان بیش از 66 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، رئیس پلیس امنیت عمومی استان اردبیل گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالاهای گمرکی و دخانی و با هدف برخورد قاطع با قاچاقچیان و تنگ کردن عرصه برای فعالیت مجرمانه ماموران عملیاتی این یگان گزارش هایی را مبنی بر این که یکی از قاچاقچیان حرفه ای اقدام به دپوی سیگار قاچاق کرده دریافت و بررسی موضوع در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ صابر بابازاده افزود: با مشخص شدن صحت گزارش های واصله ماموران پلیس در قالب دو گروه عملیاتی به محل سکونت این قاچاقچی در محله آراز علی اردبیل عزیمت کرده و موفق شدند در بازرسی از محل 51 هزار و 400 نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف و قاچاقچی حرفه ای را دستگیر کنند.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل ، فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد هم از دستگیری سه فروشنده سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در این عملیات 15 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ الیاس دلیر افزود: به دنبال وصول گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت سه قاچاقچی در نگهداری و فروش سیگار خارجی در بخش اصلاندوز بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این بخش قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با بررسی های انجام شده و تعقیب و مراقبت های لازم و پوشش انتظامی منطقه هر سه قاچاقچی دستگیر و علاوه بر سیگار قاچاق 98 عدد قرص غیرمجاز نیز از آنها کشف و ضبط شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز