با حکم رئیس ستاد انتخابات کشور؛

کرمی به عنوان عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور منصوب شد

۱۳۹۴/۰۲/۲۲ - ۰۷:۰۸:۳۵
کد خبر: ۲۸۴۳۰۰
کرمی به عنوان عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور منصوب شد
بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با حکم معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور به عنوان عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، محمدحسین مقیمی، معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور، با صدور حکمی بهروز اکرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان و رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان، را به عنوان عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

با عنایت به تمهیدات صورت گرفته جهت برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و لزوم بهره گیری از توان صاحبان تجربه و اندیشه، به موجب این حکم، جنابعالی را که دارای تعهد و سوابق مفید و موثر در امر برگزاری انتخابات می باشید با حفظ سمت به عضویت در اتاق فکر ستاد انتخابات منصوب می نمایم.

بررسی و آسیب شناسی خلاء های انتخاباتی در حوزه قانون و اجرا، برنامه ریزی و ارائه راهکارهای هوشمندانه مبتنی بر اهداف و راهبردهای ستاد انتخابات کشور، ارتقاء کمی و کیفی برنامه ها ضمن بهره گیری از تمامی ظرفیتهای علمی، فنی و اجرایی، کمک در تصمیم سازی مطلوب به منظور برگزاری انتخابات با شکوه مبتنی بر قانون و مشارکت گسترده مردم و نیز همکاری و تعامل حداکثری با دبیر ستاد انتخابات از جمله وظایفی است که انتظار می رود با حضور مستمر، تدابیر مناسب و شیوه های موثر در انجام آن اهتمام نمایید.

شایان ذکر است؛ در مجموع 10 نفر از معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های کشور به عنوان اعضای اتاق فکر ستاد انتخابات کشور منصوب شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز