شورای فرهنگ عمومی باید حضوری مؤثر در جامعه داشته باشد

۱۳۹۴/۰۲/۲۲ - ۰۸:۲۰:۵۴
کد خبر: ۲۸۴۳۲۶
شورای فرهنگ عمومی باید حضوری مؤثر در جامعه داشته باشد
سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در جلسه کارگروه تخصصی – مشورتی شورای فرهنگ عمومی گفت: شورای فرهنگ عمومی باید حضوری مؤثر و همه جانبه در جامعه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سعید موحدی با اشاره به جایگاه مهم شورای فرهنگ عمومی افزود: هدف از این جلسه، تعمیق بخشیدن به موضوعات مرتبط با فرهنگ عمومی و ارتقای نقش آن در جهت تحقق مطالبات فرهنگی مردم است.

وی اظهار داشت: نهادینه کردن مسائل فرهنگی در جامعه از دیگر وظایف اصلی شورای فرهنگ عمومی است زیرا این شورا قطب اصلی در تصمیم گیری کلان فرهنگی استان می باشد و همه مدیران دستگاه ها موظف به انجام مصوبات آن هستند.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل ارشاد هرمزگان توجه به اصلاح الگوی مصرف، پرهیز از تجمل گرایی و اشاعه سبک زندگی اسلامی در خانواده ها و جامعه را از اولویت های مورد بحث در این نشست دانست و اضافه کرد: متأسفانه برخی الگوهای نامناسب زندگی در جامعه در حال افزایش است و می تواند با کارشناسی دقیق و آسیب شناسی مناسب رویکرد صحیح را به مردم نشان داد.

در ادامه، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری، نماینده شهرداری، بنیاد نهج البلاغه، جهاد دانشگاهی، آموزش و پرورش، حوزه هنری و … به بیان نظریات خود پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز