جهت گسترش همکاری‏ های دو جانبه

معاون اداره‎کل ورزش و جوانان خوزستان به بصره سفر می کند

۱۳۹۴/۰۲/۲۲ - ۰۸:۵۳:۵۳
کد خبر: ۲۸۴۳۴۵
معاون اداره‎کل ورزش و جوانان خوزستان به بصره سفر می کند
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان جهت انعقاد تفاهم​نامه ورزشی در زمینه گسترش راه​های همکاری متقابل، به استان بصره عراق سفر می کند.

به گزارش خبرنگار برنا در خوزستان، مظفر علیشائی اظهار کرد: قرار است از امروز (سه شنبه) به مدت دو روز، با سفر به استان بصره عراق جهت انعقاد تفاهم​نامه با این استان در زمینه گسترش راه​های همکاری متقابل، از جمله برگزاری مسابقات یا رویدادهای مشترک، اعزام مربی و تیم جهت انتقال تجارب ورزشی، برپایی نمایشگاه​های مشترک در صورت امکان، تبادل افکار و تفکرات ورزشی، به صحبت بپردازیم.

 

وی ادامه داد: قصدمان این است که به صورت متمرکز از شش ماهه دوم سال، هر ساله در این راستا در استان به رویدادهای ورزشی بیافزاییم و این قصد را هم داریم که دیگر استان​های همجوار را نیز در این رقابت​ها شرکت دهیم.

 

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: در نهایت می​خواهیم یک رویداد بین​المللی بین دو کشور ایران و عراق و همچنین استان​های هم مرز با استان خوزستان و عراق در تاریخی مشخص و به مناسبتی خاص در سال، به صورت متمرکز برگزار کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در این سفر می خواهیم جهت برگزاری سمینار، اردوهای مشترک و کلاس​های آموزشی، پیشنهاداتی را مطرح کنیم. همچنین می​خواهیم این پیشنهاد را بدهیم که در صورتی که امکان برگزاری یک مسابقه رسمی از نظر زیرساختی در بصره وجود ندارد، آن رویداد به میزبانی خوزستان برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز