مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی :

ستاد ساماندهی امور جوانان مهم ترین نهاد تصمیم گیری در حوزه جوانان است

۱۳۹۴/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۴:۵۲
کد خبر: ۲۸۴۵۵۰
ستاد ساماندهی امور جوانان مهم ترین نهاد تصمیم گیری در حوزه جوانان است
سعید مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ستادهای ساماندهی امور جوانان در استان ها را که برشی از شورای عالی جوانان است مهمرترین نهاد اداری طرح مسایل جوانان و تصمیم گیری در این حوزه معرفی کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان مرکزی؛  سعید مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ستادهای  ساماندهی امور جوانان در استان ها  را که برشی از شورای عالی  جوانان است مهمرترین نهاد اداری طرح مسایل جوانان و تصمیم گیری در این حوزه معرفی کرد .

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان  استان مرکزی  افزود :در سال گذشته  تلاش شد جلسات  منظم کمیته های  تخصصی زیر مجموعه ستاد با هدف  بررسی مباحث مربوط به جوانان و طرح  خروجی این مباحث در جلسه اصلی ستاد  با حضئر اکثریت  اعضاء برگزارشود .

وی به برگزای  جلسات ستاد در محورهای  اوقات فراغت ،ازدواج  جوانان و هویت  در سال گذشته اشاره کرد و گفت :این جلسات به ریاست استاندار محترم وقت در مرکز استان  و فرمانداران شهرستانهای تابعه برگزارشد .

مدیرکل ورزش و جوانان افزود : ستاد ساماندهی امور جوانان با توجه به عضویت  دستگاه های فرهنکی اجتماعی  استان در ان محمل مناسبی برای برنامه ریزی و بررسی توانمندی های اداری برای حل مشکلات  جوانان و توجه  به مسایل این قشر است .

گفتنی است اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی  با 2 دستور کار  برنامه های هفته جوان و هماهنگی  برنامه  فراغتی تابستانی  صبح امروز 22 اردیبهشت ماه به ریاست محمود زمانی قمی  در محل استانداری مرکزی برگزار شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز