مراسم تشییع پیکر «ستوان یکم جواد مرادی» در کرج برگزار شد

۱۳۹۴/۰۲/۲۲ - ۲۲:۲۳:۲۲
کد خبر: ۲۸۴۶۳۸
مراسم تشییع پیکر «ستوان یکم جواد مرادی» در کرج برگزار شد
شهید ستوان یکم جواد مرادی از پرسنل نیروی انتظامی بود که اوایل این هفته در درگیری با اشرار مسلح مورد اصابت گلوله قرار گرفت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر شهید ستوان یکم جواد مرادی در مراسمی با حضور پرشور مردم  و مسئولان استان البرز تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، شهید ستوان یکم جواد مرادی از پرسنل نیروی انتظامی بود که اوایل این هفته در درگیری با اشرار مسلح مورد اصابت گلوله قرار گرفت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 تشییع‌کنندگان در این مراسم با سر دادن الله اکبر پیکر پاک این شهید را بدرقه کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم خواستار تسریع در دستگیری عوامل این حادثه شده و از مسئولان انتظامی و قضایی خواستند تا متخلفان را به‌سزای عمل‌شان برسانند.

در این مراسم فرمانده انتظامی البرز با تأکید بر اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری عوامل شهادت ستوان یکم مرادی با جدیت در حال انجام است افزود: به زودی خبرهای خوشی از دستگیری این افراد به مردم و خانواده این شهید داده می‌شود.

 کامرانی صالح اظهارداشت: نیروی انتظامی با تلاش شبانه‌روزی و با اقتدار کامل در برابر متخلفان و ناامن‌کنندگان محیط ایستاده است و هرگز در برابر آنان کوتاه نخواهد آمد.

کامرانی صالح افزود: با تلاشی دو چندان عوامل شهادت این مأمور نیروی انتظامی نیز به زودی در دستان قانون قرار خواهند گرفت و آنان نیز به اشد مجازات گرفتار خواهند شد.

شایان ذکر است پیکر ستوان یکم شهید «جواد مرادی » از شهدای نظم و امنیت نیروی انتظامی در درگیری با سارقان مسلح در کرج پس از تشییع جهت خاکسپاری به زادگاهش شهرستان فسا از توابع استان فارس منتقل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز