با حضور انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد؛

اولین همایش خبرنگاران شرق تهران در پاکدشت برگزار شد

۱۳۹۴/۰۲/۲۳ - ۰۶:۴۲:۰۳
کد خبر: ۲۸۴۶۴۴
اولین همایش خبرنگاران شرق تهران در پاکدشت برگزار شد
اولین همایش خبرنگاران شرق تهران با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، مسئولان استان تهران، شهرستان پاکدشت و خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران؛ اولین همایش خبرنگاران شرق تهران با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، معاون سیاسی انتخاباتی وزارت کشور،رئیس اداره ارشاد اسلامی استان تهران، فرماندار پاکدشت، نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان بسیج رسانه استان، ائمه جمعه و جمعی از مسئولان استان تهران به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در کانون  فرهنگی شهدای دانش‌آموز شهرستان پاکدشت برگزار شد.

این همایش که برای نخستین بار و با حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، حواشی متفاوتی را به همراه داشت که انتقاد از بی توجهی برخی مسئولان به خبرنگاران تا ضرورت حل مشکلات اصحاب رسانه از مهمترین مطالبات مطرح شده در این نشست چند ساعته بود.

در این مراسم علیرضا قاسمی‌، فرماندار پاکدشت، ضمن عرض خیرمقدم به همه مسئولان، اصحاب رسانه را جزو قشر فعال و زحمتکش جامعه توصیف نمود.

حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، در این مراسم با اصحاب رسانه شرق تهران سخن گفت و با بیان مشکلات، مطالبات و درخواست‌های جامعه خبری به  پرسش و پاسخ با  خبر نگاران  پرداخت.

بر اساس آمار اعلام شده در این نشست تعداد خبرنگاران فعال در شرق استان تهران از برخی استان های کشور بیشتر است و این امر اهمیت فعالیت رسانه ای در این منطقه را می رساند.

عدم وجود عدالت در پخش آگهی های دولتی میان نشریات محلی، عدم اجرای درست قوانین در مورد اصحاب رسانه، فعالیت قارچ گونه برخی رسانه های مجازی، استفاده ابزاری برخی مدیران و مسئولان از برخی رسانه های خبری، عدم رسیدگی به مشکلات خبرنگاران از قبیل بیمه و مسکن، عدم پاسخگویی برخی مسئولان به خبرنگاران در رده های مختلف مدیریتی، عدم برگزاری دوره های آموزشی و فنی برای خبرنگاران، عدم کارایی برگزاری جلسات متعدد و همایش های مختلف با خبرنگاران، عدم تحقق وعده های مختلف برای حل مشکلات اصحاب رسانه، عدم توجه به زندگی معیشتی خبرنگاران و ضرورت توجه به سختی کار خبرنگاران از جمله موضوعاتی بود که نمایندگان اصحاب رسانه شهرستان های مختلف شرق استان تهران اعلام کردند.

تجلیل از حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌کاظمی، امام جمعه سابق پاکدشت و مولف چندین جلد کتاب، مادر شهیدان والامقام مظفر، همسر شهید حسن قمی و مادر شهید وحید قمی، جمعی از فعالان رسانه شرق تهران نیز پخش پایانی این همایش فرهنگی بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز