قهرمانی تنیسور البرزی در جام پیامبر اعظم (ص)

۱۳۹۴/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۵:۱۲
کد خبر: ۲۸۴۸۵۴
قهرمانی تنیسور البرزی در جام پیامبر اعظم (ص)
سیدعادل برقعی از کسب عنوان قهرمانی تنیسور البرزی در رقابت‌های تنیس منطقه‌ای جام پیامبر اعظم (ص) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس هیات تنیس همدان  در حاشیه برگزاری رقابت‌های تنیس منطقه‌ای جام پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: این مسابقات که در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی همدان برگزار شد، از کیفیت قابل قبولی در بعد حضور تنیسورهای مطرح استان‌های منطقه برخوردار بود.

وی افزود: رقابت‌های آقایان که با حضور 32 تنیسور حرفه‌ای برگزار شد، در یک جدول و به صورت تک‌حذف دنبال می‌شد که در نهایت ظهر امروز برترین‌های رقابت تک نفره مشخص شدند.

رئیس هیات تنیس همدان تصریح کرد: در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها امیرحسین شفیعی‌ناطق از همدان و امیر تهمتن از البرز با شکست رقبای خود به دیدار پایانی راه‌ پیدا کردند.

وی یادآور شد: در بازی پایانی قسمت انفرادی امیر تهمتن از البرز با حساب دو بر صفر موفق شد حریف خود امیرحسین شفیعی ناطق از همدان را شکست دهد و به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد.

برقعی اضافه کرد: عنوان سومی مشترک این مسابقات هم به محمد محمدی از ایلام و ارسلان ملکی از اصفهان اختصاص یافت.

وی گفت: در پایان این رقابت‌ها به نفر اول 3 میلیون ریال، نایب قهرمان یک‌میلیون و 500 هزار ریال و نفرات سوم مشترک 750 هزار ریال جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

رئیس هیات تنیس استان همدان افزود: طی هماهنگی با فدراسیون تنیس، امتیاز نفرات برتر این رقابت‌ها در رنکینگ کشوری آنها ثبت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش دونفره رقابت‌های آقایان نیز 10 تیم حضور دارند که عصر چهارشنبه تیم‌های برتر آن مشخص خواهند شد.

گفتنی است مسابقات تنیس منطقه‌ای کشور با عنوان جام پیامبر اعظم(ص) با سرداوری جلال شمشیری به میزبانی هیات تنیس همدان در آکادمی الیت این استان در حال پیگیری است و عصر چهارشنبه با اعلام نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز