در جلسه دولت الکترونیک و از سوی فرماندار قائمشهر مطرح شد؛

نیاز به پنهان کاری و مخفی کاری نداریم

۱۳۹۴/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۴:۲۰
کد خبر: ۲۸۴۹۰۳
نیاز به پنهان کاری و مخفی کاری نداریم
قائمشهر این آمادگی را دارد تا به صورت اولین فرمانداری مجازی الکترونیکی در شهرستان مقرر گردد، البته این امر مهم نیازمند حمایت و پیگیری مجدانه است.

فرماندار قائمشهر اظهار داشت: قائمشهر این آمادگی را دارد تا به صورت اولین فرمانداری مجازی الکترونیکی در شهرستان مقرر گردد، البته این امر مهم نیازمند حمایت و پیگیری مجدانه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، مهدی محمدی در جلسه دولت الکترونیک با بیان اینکه می خواهیم مکاتبات ادارات را به فرمانداری متصل کنیم، افزود: به دنبال این هستیم تا کاغذبازی های اداری را حذف کنیم.

فرماندار قائمشهر ادامه داد: اداراتی که به اتوماسیون اداره کل مجهز هستند را می خواهیم هرچه سریعتر به فرمانداری متصل کنیم.

وی با بیان اینکه با مجهز شدن ادارات به اتوماسیون الکترونیک، می خواهیم تمامی اتفاقاتی که در ادارات می افتد را متوجه شویم و به مردم اطلاع رسانی کنیم، افزود:ما چیز محرمانه ای نسبت به مردم نداریم بلکه با ارائه عملکرد می خواهیم تا شهروندان ما را رصد کنند.

محمدی در پایان با بیان اینکه سیستم داخلی ادارات باید الکترونیکی شود، گفت: باید مکاتبات به صورت االکترونیکی در میان تمامی دستگاه ها اجرایی شود تا در حین کار اگر با مشکلی مواجه شدیم آن را برطرف کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز