همایش تجلیل از دانش آموزان ممتاز قرآنی و هنری بندرلنگه

۱۳۹۴/۰۲/۲۴ - ۰۷:۲۸:۲۲
کد خبر: ۲۸۴۹۹۴
همایش تجلیل از دانش آموزان ممتاز قرآنی و هنری بندرلنگه
همایش تجلیل از دانش آموزان ممتاز مسابقات قرآنی و هنری مدارس بندرلنگه با حضور مهرانی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، از تلاش و کسب عناوین برتر مسابقات قرآنی و هنری در مسابقات استانی توسط دانش آموزان مدارس شهرستان بندرلنگه در همایشی بزرگ با حضور مهرانی معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، مدیریت آموزش و پرورش بندرلنگه و جمعی از مسئولین، تقدیر شد.

در این همایش که با همت و تلاش حوزه معاونت پرورشی آموزش و پرورش بندرلنگه تدارک دیده شده بود از تک تک افتخارآفرینان عرصه احکام، قرآن و هنر قدردانی شد،احمد مهرانی در سخنانی کوتاه تقدیر و تشکر خود را صمیمانه به دانش آموزان، خانواده ها و مجموعه آموزش و پرورش لنگه اعلام کرد. مهرانی پس از همایش به کانون توحید رفت و از نزدیک در جریان فعالیت ها، پتانسیل عملکردی کانون و ضعف ها و قوت ها قرار گرفت و بعد از آن در اقامه نماز ظهر شرکت کردو پس از نماز میهمان جلسه تقدیر از افرادی بود که در به ثمر رساندن زحمات دانش آموزان در مسابقات قرآنی و هنری تلاش مضاعفی از خود نشان داده اند و با اهداء لوح سپاس از آنها قدردانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز