۶۵ درصد مدارس همدان نیاز به استانداردسازی سیستم گرمایشی دارند

۱۳۹۴/۰۲/۲۴ - ۰۸:۴۸:۱۹
کد خبر: ۲۸۵۰۲۴
۶۵ درصد مدارس همدان نیاز به استانداردسازی سیستم گرمایشی دارند
فرزاد تیموری با یان اینکه در سطح استان تنها برای 35 درصد مدارس سامانه گرمایشی استاندارد سازی شده است افزود: 65 درصد مدارس همدان نیاز به استانداردسازی سیستم گرمایشی دارند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان همدان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه در سطح استان تنها برای 35 درصد مدارس سامانه گرمایشی استاندارد سازی شده است افزود: 65 درصد مدارس همدان نیاز به استانداردسازی سیستم گرمایشی دارند.

وی اضافه کرد: در سال 77 مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون با داشتن 616 خیر در سطح استان همدان فعالیت می کند و خیرین این مجمع در امر مدرسه سازی، اهدای زمین و تجهیز مدارس فعالیت می کنند.

تیموری یادآور شد: خیرین مدرسه ساز استان همدان از سال 77 تا سال گذشته یک ‎هزار و 117 کلاس درس با زیربنای 121 هزار مترمربع و 700 میلیارد ریال اعتبار احداث کرده اند.

وی بیان داشت: با وجود اینکه جمعیت با روند کاهشی مواجه است با این حال در برخی از مناطق مانند حاشیه شهرها، شهرهای کوچک و در اطراف مساکن مهر مشکل کمبود فضای آموزشی همچنان وجود دارد.

تیموری ادامه داد: در حال حاضر 13 هزار کلاس درس در سه هزار مدرسه در استان همدان فعال است و با مهاجرت برخی از روستاییان به شهرها تعدادی از مدارس روستایی نیز تعطیل شده است.

وی در ادامه از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در 31 اردیبهشت ماه جاری با هدف و رویکرد عدالت آموزشی خبر داد.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه همدان با تشریح فعالیت های بنیاد برکت در سطح استان همدان گفت: این بنیاد در امر مدرسه سازی فعالیت خوبی داشته و تاکنون شش مدرسه احداث کرده و برای احداث 21 مدرسه نیز تامین اعتبار شده است.

تعهد خیرین در جشنواره شانزدهم خیرین مدرسه ساز استان همدان در سال گذشته 200 میلیارد ریال بوده است و هفدهمین دوره این جشنواره نیز 31 اردیبهشت ماه امسال در همدان برگزار می شود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز